וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ חזן בירך את הדרוזים בפייסבוק - והפך לבדיחה

19.7.2015 / 11:53

חבר הכנסת, שידע לא מעט סערות רשת השנה, רושם הישג שלילי נוסף אך הפעם כזה שלא יסבך אותו מעבר לגבולות הפייסבוק. הגולשים לא נותרו אדישים אחרי שחזן בירך את הדרוזים לרגל עיד אל-פיטר

חבר  הכנסת אורן חזן, מתחם האווניו באיירפורט סיטי, מאי  2015. ראובן קסטרו
הפדיחה הזו מתגמדת לעומת האחרות./ראובן קסטרו

ח"כ אורן חזן עשה זאת שוב: אחרי הסערה שהתעוררה ברשת בעקבות תמונותיו הישנות המביכות, והמידע שנחשף לגבי מעורבותו בקזינו בבורגס, חבר הכנסת מהליכוד מצליח להפיק פדיחה נוספת.

הפעם מדובר בפדיחה יחסית מצומצמת, הנובעת מחוסר הבנה של מנהגי הדרוזים בישראל. ביום שישי כתב חזן פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, המברך את המוסלמים לרגל עיד אל-פיטר, אך כלל גם את הדרוזים וסיפק תחמושת ללא מעט טרולים, שמיהרו להגיב.

"יצירת אמון, לא רק בין מנהיגים אלא גם בין העמים החיים כאן, היא תנאי הכרחי ליכולתנו לבסס חיים של תקווה ועתיד משותף. לכל אזרחי המדינה המוסלמים והדרוזים אני מבקש לברך אתכם לרגל חג אל-פיטר בברכת חג שמח", כתב חזן.

חלק מהמגיבים הדרוזים ניצלו את ההזדמנות להסביר שלא מדובר בחג דרוזי מפני שהדרוזים אינם מציינים את הרמדאן. השאר מילאו את התגובות בהטרלות נוסח: "מאחל לכל היוונים והפולנים אחלה מימונה", "באותה נשימה נאחל ראש השנה הסיני שמח לעם היפני", "4 ביולי שמח לכל הבריטים והצ'רקסים" וגם: "איך לא נתנו לך את וועדת קישוט הכנסת?". אם יש לכם כמה דקות לשרוף הבוקר - הקליקו כאן וקראו את שאר התגובות.

יצירת אמון, לא רק בין מנהיגים אלא גם בין העמים החיים כאן, היא תנאי הכרחי ליכולתנו לבסס חיים של תקווה ועתיד משותף.לכל אז...

Posted by ‎אורן חזן - Oren Hazan‎ on Friday, July 17, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully