וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריטים צוחקים על ההצדעה הנאצית של המלכה

19.7.2015 / 12:13

בניגוד לתגובה שניסו להשיג בצהובון הסאן, הבריטים דווקא הפנו את זעמם ומקוריותם ללעוג לפרסום העיתונאי, שלטענתם לא ממש עמד בסטנדרטים בסיסיים. אחרי שהביעו את זעמם על השמצת המלכה, עשרות ממים משעשעים הציפו את הרשתות החברתיות

המלכה אליזבת והמלכה האם נראות מצדיעות במועל יד. צילום מסך
המלכה מצדיעה במועל יד./צילום מסך

בסוף השבוע פרסם הצהובון הבריטי "הסאן" סרטון בו נראית מלכת אנגליה אליזבת השנייה מצדיעה במועל יד בגיל שבע. בניגוד למה שכנראה ציפו בסאן, הבריטים זעמו אבל בעיקר על מי שהחליט לפרסם את התיעוד.

אחרי שסיימו לפרוק את זעמם, על כך שמדובר בסרטון שצולם לפני יותר משלושים שנה והעולם אז לא ידע כמה זוועות יביא עמו המשטר הנאצי, הגולשים פנו לצחוק על החשיפה. עשרות ממים משעשעים, בסגנון "לא תאמינו מי עוד תועד מצדיע במועל יד" פורסמו ברשתות החברתיות ברחבי הממלכה - מרופרט מרדוק (הבעלים של הצהובון) ועד ג'ון טרבולטה רוקד ופסל החירות.

כזכור, בסרטון, שצולם בשנת 1933 בטירת בלמורל שבסקוטלנד, נראית גם אמה של אליזבת - אשתו של המלך ג'ורג' השישי שמאוחר יותר נודעה כ"המלכה האם" - מצדיעה במועל יד. אחותה של אליזבת, מרגרט, נראית אף היא בסרטון, כשהיא בת שלוש.

"'הסאן' ירדו לשפל חדש כשרמזו שהמלכה תומכת בנאצים", רטן אחד הגולשים. גם בבית המלוכה התנערו מהסרטון. בתגובה לסערה נמסר כי הם "מאוכזבים" מפרסום הסרטון, "שצולם לפני יותר משמונים שנה וכעת 'נעשה בו שימוש לרעה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully