וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ ברשת: ככה נראית בטן אמיתית לאחר לידה

19.7.2015 / 13:43

בלוגרית ותזונאית ניו-זילנדית מאסה בתמונות הנשים המושלמות אחרי לידה, שהציפו לה את הפיד ברשתות החברתיות, והחליטה לחשוף בפני אומת הרשת את גופה בימים ובשבועות שלאחר הלידה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדיון ברשת על דימוי הגוף הנשי נמשך./מערכת וואלה!, צילום מסך

הכי קרוב אלייך במציאות, אימא: ג'ולי בוסייל היא בלוגרית ותזונאית מניו-זילנד, שילדה לאחרונה את בנה השני והחליטה לנצל את ההזדמנות כדי להראות לאינטרנט ולעולם איך נראה גוף של אישה לאחר הריון. הפוסט שלה נגע באחד העצבים החשופים של הרשת וזכה במהרה ל-70 אלף לייקים.

בוסייל כמעט ויתרה על שיתוף התמונות אבל התחרטה לאחר שנתקלה בטרנד #TakeBackPostPartum שעודד נשים לחזור לשגרה, ויפה שעה אחת אחרי הלידה. את טרנד ההפוך, שהחלה בלוגרית אחרת, גרם למבול של תמונות לאחר הריון שהועלו לרשת על ידי נשים בתנוחות ופילטרים מחמיאים. בוסייל נתקלה בדימויים שלא רק שאינם משקפים את המציאות, אלא גם גורמים לכל אותן נשים להאמין שבאמת כל האחרות נראות ככה, בעוד שהן עצמן יודעות שזה לא בדיוק המצב - מצב המכונה "ספירלת שתיקה".

ג'ולי החליטה להפסיק לשתוק, ולהעלות לדיון את הלחץ הרב המופעל על נשים, להראות כאילו לא היו בהריון ולא ילדו מעולם, כמה שיותר מהר לאחר היום המיוחל, לאחר שחשה כי עליה לחזור לגזרתה המקורית בהקדם האפשרי ובכל מחיר כבר בהריונה הראשון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכול בחיוך./מערכת וואלה!, צילום מסך

"הביטחון העצמי שלי נפגע וממש סבלתי", היא סיפרה. "אחרי לידת בני הראשון ממש נאבקתי בשינויים שחלו בגופי ובלחץ שחשתי לחזור לעצמי. חשבתי שלהחזיר את הגוף שלי אחורה זה משהו שפשוט יקרה, אבל זה לא קרה. חשבתי, אם אני מרגישה ככה עם הידע שלי בתזונה ובפיזיולוגיה, תארו איך מרגישות נשים אחרות".

לבסוף, ולמזלה הוויראלי, ג'ולי כן החליטה לפרסם את התמונות בפוסט שהפך לכדור שלג. רבים ורבות הזדהו עם המסר ועם האומץ של בוסדייל, שזכתה לתגובות חיוביות. "נשים כמו קייט מידלטון נראות נהדר אחרי לידה - אבל הן מיעוט", כתבה בפוסט, לצד התמונות בהן ניתן לראותה חושפת את מראה גופה ובטנה ההרה ב-24 השעות שאחרי הלידה, וכמובן, בימים ובשבועות שלאחר מכן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תהליך ארוך ולא תמיד מתגמל בהתחלה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully