וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריון מרחיבה את השירותים למפתחי אפליקציות במובייל

20.7.2015 / 13:56

אחרי שמורידים אפליקציה - יש לך 24 שעות לשמר את הלקוח. איך עושים זאת? ואיזה פוש הכי יעבוד? החברה הישראלית משיקה מערכת חדשה לשימור משתמשים והגברת השימוש באפליקציה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לכם 24 שעות./מערכת וואלה!, צילום מסך

יחידת השיווק במובייל של פריון נטוורק, Growmobile, הודיעה היום על השקת מערכת חדשה להגברת ה- engagement של המשתמשים באפליקציות, תחת מיתוג חדש המשקף את הפתרון המאוחד של היחידה.

היכולות החדשות יאפשרו לאנשי שיווק במובייל להגביר את השימוש באפליקציה, להאריך את חיי המשתמש ולצמצם את מספר המשתמשים הפסיביים שהורידו את האפליקציה אך אינם פעילים. כמו כן, יסייע הפתרון המשולב של Growmobile להגביר את המרת המשתמשים מפרסום, ולמקסם את הרווחים מרכישות שמבצעים המשתמשים. בנוסף, מספקת המערכת נתונים המסייעים למשווקים לפנות לקהלים מפולחים ולהציע תמריצים המותאמים להם.

"מכיוון שנטישת משתמשים מהווה אתגר לא פחות גדול מאשר רכישת משתמשים חדשים, התחייבנו למצוא פתרון שיאפשר ללקוחותינו לרכוש משתמשים ובהמשך גם לשמר אותם", אמר שי גוטסדינר, המנהל הכללי של יחידת Growmobile. "כעת, במקביל לכך שאנחנו מאפשרים ללקוחות להעלות קמפיינים פרסומיים על פני כל מקורות הטראפיק, נציע להם כלים נוספים לשמר את אותם הלקוחות שהם השקיעו זמן ומשאבים כספיים כדי להשיג."

יכולות ה- engagement החדשות מתווספות לפלטפורמה הקיימת של Growmobile, המסייעת למפתחי אפליקציות לפרסם ולשווק את האפליקציה על פני כל מקורות הטראפיק - כולל פייסבוק וטוויטר - ממערכת מאוחדת אחת.

במטרה לשקף את האיחוד בין כלל הפתרונות שמציעה ,Growmobileהשיקה היחידה מיתוג חדש שמדגיש את ההבטחה שלה למפתחים: ריכוז כל פתרונות השיווק המתקדמים במובייל במקום אחד. "הזהות החדשה של Growmobile מבטאת את היכולות הכוללות שלנו ומשקפת את המשימה שהצבנו לעצמנו, לפשט ולהכניס סדר בעולם השיווק במובייל באמצעות ריכוז כל סל הפתרונות הקיימים בפלטפורמה אחת", הוסיף גוטסדינר.

בנובמבר 2014 השיקה Growmobile את המערכת הראשונה בשוק לפרסום חוצה מקורות טראפיק במובייל, הניתנת להפעלה בשירות עצמי. מוקדם יותר השנה הורחב השירות גם לפרסום ברשתות חברתיות, באמצעות רכישת החברה הצרפתית MakeMeReach.

  • עוד באותו נושא:
  • פריון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully