וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלף לרשת: האם כך ייראה הגלקסי הבא?

אילן גלר

21.7.2015 / 10:25

חבר חדש צפוי להצטרף למשפחת הגלקסי S6 של סמסונג. ה- Galaxy S6 Edge Plus יצויד ככל הנראה במסך 5.5 אינץ' גדול, שהופך אותו לסוג של פאבלט נטול עט סטיילוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך בגודל של ה-NOTE./מערכת וואלה!, צילום מסך

מבחר הסמארטפונים של סמסונג מבלבל אתכם? עוד לא ראיתם כלום. לפי תמונות שדלפו לרשת, עומדת ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית להציג בקרוב דגם חדש בשם Galaxy S6 Edge Plus, חבר נוסף בסדרת ה-S6 המצליחה. עיקר ההבדל בינו ובין דגם ה-S6 Edge, שכבר נמכר בישראל הוא גודל המסך: 5.5 אינץ', מה שמציב אותו עמוק בתוך קטגוריית הפאבלט.

חשיפת ה-Edge Plus מעלה שאלות באשר לבידול בין סדרת ה-S6 המוכרת ובין מכשירי ה-Note, שלפי הדיווחים עומדים גם הם בפני עדכון בקרוב. ככל הנראה, ה-Edge Plus יגיע ללא עט הסטיילוס, שהפכה לסימן ההיכר של מכשירי ה-Note, כמו גם סוללה הניתנת להחלפה וחריץ הרחבת זיכרון באמצעות כרטיסי SD. ייתכן גם שה-Note החדש יצויד במפרט חומרה חזק יותר.

שני המכשירים צפויים להיחשף בטווח החודשיים הקרובים, ומניסיון העבר יגיעו לחנויות בישראל בתוך זמן קצר. גם אפל צפויה להכריז בקרוב על עדכון לדגמי האייפון 6 (או על מכשיר חדש לגמרי, אם תבחר לשבור שגרה), כך שזירת הסמארטפונים בהחלט צפויה להתחמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully