וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סטטוסים מצייצים" חזר לפייסבוק; אבי לן: "הפעם בלי תוכן שיווקי"

21.7.2015 / 12:48

העמוד הפופולרי, שנסגר על ידי הנהלת הרשת החברתית אחרי שהתברר כי מפעילו גבה תשלום עבור פרסום לינקים, חזר בפורמט מחודש ומבטיח להיות שקוף ואותנטי יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לפני חצי שנה בדיוק פייסבוק סגרה את הדף המשפיע והפופולרי בישראל", כתב אבי לן, מפעיל דף הפייסבוק שהסתכסך עם פייסבוק בשל קידום לינקים בתשלום ונאלץ לאבד את מפעל חייו. "אלפי פוסטים המתעדים את החיים שלנו בארץ בין השנים 2010 ל-2015 נמחקו כאילו לא היו. אלפי קולות הושתקו, והמקום שהיה מדורת השבט - נעלם בבת אחת".

לדבריו, "עד שתוכרע בבית המשפט תביעתנו להחזרת הדף הקודם, החלטנו לפתוח דף חדש בפייסבוק". בשיחה עם וואלה! TECH אומר לן כי כל המהלך לא היה בדיאלוג עם הנהלת הרשת החברתית וכי הוא מקווה שבעתיד "הפלטפורמה הזו תהיה יותר הוגנת".

עם זאת מבהיר לן כי העמוד החדש לא מבוסס על הפורמט של "סטטוסים מצייצים" המקורי וכי לב הפעילות שלו כיום הוא האתר שקם אחרי סגירת העמוד, והאפליקציה הנלווית.

אחרי הביקורת שהוא ספג מהגולשים, עם פרסום העובדה שהוא קיבל תשלום עבור קידום לינקים, הקפיד לן לפרסם בעמוד החדש את "אמנת סטטוסים מצייצים", השמה דגש על אותנטיות, ויראליות וכיף.

לן מבטיח לא לקדם אג'נדה פוליטית, עסקית או שיווקית, ולא לייצר משוואה חד-צדדית בשיח הציבורי והתקשורתי. בנוסף מדגיש לן כי "סטטוסים מצייצים" החדש יסמן תוכן שיווקי בצורה ברורה וש-"לא יפורסם תוכן שיווקי שאינו מעניין או בעל ערך".

סטטוסים מצייצים - פותחים דף חדש בפייסבוקhttps://www.facebook.com/StatusHunter2לפני חצי שנה בדיוק פייסבוק סגרה את הדף ...

Posted by ‎אבי לן‎ on Tuesday, July 21, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully