וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה הישראלית שמנסה להילחם בניצול עובדי הקבלן

21.7.2015 / 13:06

iPerHour היא רשת חברתית למעסיקים ומחפשי עבודה, המנסה להפוך את גורמי התיווך השונים בשוק העבודה למיותרים: "לא די בכך שהממשלה הגיעה להסכמות עם עובדי הקבלן, היוזמה למאבק צריכה להגיע גם מהמגזר הפרטי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבוססת מיקום וכישורים./מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד מאבק עובדי הקבלן נמשך, הציבור נחשף לאחת התופעות הפחות הוגנות ונעימות בעולם התעסוקה: חברות השמה הגוזרות קופון שמן על חשבון העובדים, תוך צמצום זכויותיהם הסוציאליות והתעסוקתיות מול העסקים בהם הם עובדים בפועל.

iPerHour הוא מיזם טכנולוגי חברתי חדש, שיצליח אולי לנתק את התיווך באמצעות רשת חברתית תעסוקתית שתנסה להילחם בעוולה הנגרמת לעובדי הקבלן, על ידי הפיכת הגורם המתווך של חברות כוח האדם וההשמה ללא רלוונטי.

הרשת החברתית החדשה פונה לקהל הרחב ולכל סוגי המשרות, בכל תחום אפשרי כולל בתחומים הידועים כסובלים במיוחד מתופעת הקבלנות, ובהם ניקיון, תחזוקה, עבודות טכנאי, דיילות ואריזה בסופרים, ועוד שלל תפקידים לא קלים ולא תמיד מתגמלים מספיק.

הרעיון מאחורי iPerHour עוקף את מסלול שליחת קורות החיים המוכר והמעייף, ומאפשר למשתמשים לקבל פניות ממעסיקים רלוונטיים, על בסיס מיקומם, כישוריהם וזמינותם. מעסיק שיפתח פרופיל באפליקציה יכול למצוא עובדים חדשים בקרבת מקום, מה שיבטיח נוחות הן לעובד והן למעסיק, ובטח גם קצת פחות איחורים.

"לא די בכך שהממשלה הגיעה להסכמות עם עובדי הקבלן, היוזמה למאבק צריכה להגיע גם מהמגזר הפרטי, אומר יוגב סמינה, אחד היזמים השותפים בפרוייקט, "iPerHour היא הראשונה להרים את הכפפה".

הפלטפורמה החדשה צברה מאז השקתה השקטה עשרות אלפי משתמשים, לדברי היזמים, ובהם אלפי מעסיקים מגופים כמו חברת הניקיון רויאל קלין, חן אופן העוסקת בפתרונות החנייה לאופניים בישראל, איתנית טקסטיל איתן, איתן תקשורת, שלומות שירותי סיעוד, ועד לרשתות וחברות גדולות שהצטרפו למאגר כגון רשת מלונות ישרוטל, חברת החשמל, רשתות בתי הקפה ארומה וגרג, סטודיו C, לאומי קארד ועוד.

אפליקציית iPerHour חינמית להורדה מחנות האפסטור ומחנות הגוגל פליי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשרות בהיי-טק ועד משרות השמורות לרוב לעובדי קבלן./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully