וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלפון טיורינג: הסמארטפון המאובטח ביותר בעולם

אילן גלר

22.7.2015 / 7:01

מחירו גבוה והחומרה שלו חלשה משמעותית, מהסמארטפונים הפופולריים בשוק, אבל הטלפון החכם הזה מציע אבטחה משודרגת וחסינות מוגברת למים, אבק ומכות. בסוף החודש הוא יוצע למכירה בארה"ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שונה מרוב המכשירים בשוק./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם נמאס לכם שכל מכשירי הסמארטפון נראים כמעט אותו הדבר, בוודאי תתעניינו במכשיר שמטרתו העיקרית היא לשבור מוסכמות ולהפתיע בכל דרך אפשרית. קבלו את טלפון הטיורינג, הנושא בגאון את שמו של אחד מאבות מדעי המחשב. מלבד עיצובו יוצא הדופן, מפתחיו מבטיחים כי מדובר גם במכשיר עמיד במיוחד, וחסין כמעט לכל ניסיון של פריצה וגניבת זהות.

לטיורינג, המופעל באמצעות מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסתה האחרונה, אין חיבור אוזניות סטנדרטי או אפילו חיבור USB. אלו, לדברי המפתחים, מהווים נקודות תורפה לפריצות אפשריות. במקום אלו, הוא מצויד בחיבור ייחודי המקודד כל תשדורת נכנסת או יוצאת, ברמה כזו שרק מאמץ אדיר יביא לחשיפת פרטיכם.

המכשיר מיוצר ממתכת חזקה המכונה Liquid Metal, ולפי הדיווחים בלתי ניתנת לעיקום. לפי הדיווחים, טלפון הטיורינג גם עמיד במים, עד עומק צלילה, למרות שהוא מצויד במסך גדול למדי של 5.5 אינץ'. התענוג לא יהיה זול במיוחד כשהמכשיר יגיע לחנויות בארה"ב בסוף החודש הנוכחי, ומחירו צפוי לעמוד על כ-610 דולרים לדגם הבסיס, הכולל חומרה חלשה משמעותית מזו של מכשירי הדגל של סמסונג או אפל. אך בעבור מי שמחפש מכשיר שונה בעל תכונות אבטחה קיצוניות, בהחלט מדובר בהצעה מסקרנת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמיד במיוחד למים, אבק ומכות./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי שירצה סמארטפון מאובטח במיוחד./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי USB./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully