וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרנו בבית: מעכשיו אפשר לעשות ספירת זרע באייפד

22.7.2015 / 6:30

הגאדג'ט הקטן מיועד כיום לספירת זרע של בעלי חיים, אבל בשנה הקרובה צפוי לצאת דגם לבני אדם. הוא יאפשר לבצע ספירת זרע ביתית, בדיקת תקינות ואף לתעד את השחיינים הקטנים

מערכת וואלה!

כמה כיף אפשר לעשות עם אייפד! אפשר לצפות בסרטים בכל מקום, לשחק בקנדי קראש בענק, להציק לחברים בפייסבוק - ועכשיו גם לבצע ספירת זרע ביתית.

הכירו את iSperm - הגאדג'ט הקטן שיגיד לכם כמה מוצלח הזרע שלכם - והכול בטאבלט של אפל.

מדובר בגליל קטן שלתוכו מכניסים את דגימת הזרע ואז מחברים למצלמת האייפד. בשלב הזה תוכלו להפוך את המכשיר (אחרי ששטפתם ידיים, כן?) ולבצע בעצמכם ספירת זרע, בדיקות תקינות ואיכות של הזרע ואף לצלם סרטונים של הזרעונים הקטנים שוחים להם בכיף.

ה-iSperm פותח בטאיוואן וכרגע משמש מאות חקלאים מסביב לעולם, שבודקים בעזרתו את איכות הזרע של חזירי בר. לפי התכנית, כבר בשנה הבאה יושק מתקן מותאם לבני אדם, שמחירו ינוע סביב 100-200 דולרים. המכשיר כמובן יסייע מאוד למיליוני זוגות המנסים להיכנס להריון, אבל תכל'ס, יהיה הכי כיף להראות לילדים שלכם סרטונים שלהם כשהם עוד היו זרעונים.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully