וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב תוכלו להרוויח כסף מצילומי הגו-פרו המגניבים שלכם

24.7.2015 / 6:38

החברה החלה לחלק רישיונות שימוש בסרטונים שהעלו לרשת גולשים. האם בקרוב נראה צילומים של חובבי ספורט אקסטרים בפרסומות?

צילום מסך

רבים מאתנו נוהגים לשלב תחביבים שונים עם צילום, ולא מעטים נעזרים במצלמות גו פרו השונות לתיעוד פעילות ספורט אקסטרים אבל לא רק. מצלמות האקשן הפופולריות משמשות להנצחת סרטונים שלעתים יוצאים כל כך נפלאים, שהם הופכים ללהיט רשת. ואם גם אתם מצליחים להפיק קטעי וידאו מדליקים כאלה, תוכלו בקרוב לעשות מהם כסף.

חברת גו-פרו מתכננת לאפשר לספורטאים, הרפתקנים ושאר צלמים עם פוטנציאל לייצר תכנים איכותיים ולא צפויים למכור לה את זכויות השימוש בחומרים יוצאי דופן, תמורת תשלום נאה עבור חומרים בעלי איכות שיווקית - כאלו המתאימים לפרסום או לעניין גופים אחרים.

החברה פתחה זה עתה את אתר ניהול הרישיונות לתכנים שלה לתכני וידאו שנוצרו בגו פרו, בו תוכלו כבר למצוא את קטעי הווידאו המוצעים למכירה בשלב זה. המחירים באתר מתחילים באלף דולר לפי הדיווחים. בדומה לאתרי אילוסטרציות אחרים, עלות החומרים משתנה בהתאם לשימוש שתרצו לעשות בהם, ולאורך כמה זמן.

מה שלא נותר ברור הוא גודל הקופון שתגזור גו-פרו בתהליך, וכמה ממנו ייראו היוצרים האחראים לאותם סרטונים, אבל במידה ויתגלה בהמשך שמדובר בהסכם הוגן, לא בלתי נמנע שסרטוני גו-פרו יתחילו למלא את עולם הפרסום, ונראה כי נוצרה כאן עוד קטגוריית פרנסה ייחודית לאינטרנט, שתאפשר לגולשים רבים להתפרנס - גם אם חלקית - מהתחביב שעד היום הם שיתפו עם העולם בחינם.

  • עוד באותו נושא:
  • גו פרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully