וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפשתם פורנו באינטרנט? אתם גזענים

אילן גלר

23.7.2015 / 8:41

כוכבת הסרטים למבוגרים, ג'ניס גריפית, מותחת ביקורת חריפה על האופן בו תעשיית הפורנוגרפיה מקטלגת את הסרטים בז'אנר - ובעיקר את הבחורות, שמוצאן או צבע עורן, הוא לרוב המרכיב המרכזי בבחירה

this is from my snapchat and the caption was #feelinmyself (thejanicesnap)

A photo posted by Janice Griffith (@thejanicexxx) on

ג'ניס גריפית היא כוכבת פורנו אמריקנית, בעלת מבנה גוף וגוון עור שאינם מסגירים את מוצאה האקזוטי מגיאנה שבאמריקה הלטינית. נתונים אלו מאפשרים לה לככב בסרטים למבוגרים תחת קטגוריות אתניות שונות ומשונות: "המאהבת הלטינית", "בת הזוג האסייתית" ואפילו "המצרית הלוהטת".

דווקא מתוך עמדת יתרון זו בתעשיית הפורנו, היא מותחת ביקורת חריפה נגד התחום שתקוע על הגדרות גזעניות, שנתפסות כבר שנים רבות כפוגעניות בכל תעשייה אחרת. גריפית מבקרת בעיקר את הז'אנרים הפופולריים המוגדרים באופן בלעדי לפי צבע עורם ועורן של השחקנים.

"זה לא משנה אם את בחורה ממוצא אסייתי, לטיני או אמריקני - התנאי היחיד הוא שעורך כהה", היא מתארת את תנאי הקבלה הנוקשים והגזעניים. "כשאנשים בתעשייה מכנים סרט כ'בין-גזעי', הם תמיד מתכוונים ליחסים בין גברים שחורים ונשים לבנות".

ג'ניס מבהירה כי האשמה אינה נופלת באופן בלעדי על ראשי התעשייה, שכן הם מנסים בסך הכול להתאים את התוכן לצרכי קהל הצרכנים. "שמות הסרטים נקבעים לפי מילות החיפוש בגוגל. המפיקים מנסים לפשט דברים כך שצרכנים ימצאו סרטים בקלות… וזה מה שהם בוחרים לחפש".

גריפית מאמינה, עם זאת, כי המצב משתפר. לדבריה, כבר במהלך השנתיים בהן היא עוסקת בצילומי פורנו, היא חשה כי נרשמת פתיחות גדולה יותר לנושאי גזע וצבע עור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully