וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש בתוך בלון: זה בערך הסרטון הכי ויראלי עכשיו באינטרנט

אילן גלר

23.7.2015 / 10:29

האוסטרלי החביב שרצה לבדוק מה יקרה אם הוא ייכנס לתוך בלון ענק וימלא אותו במים נצפה על ידי כארבעה מיליון גולשים תוך פחות מיומיים. למקרה שעוד לא נתקלתם בסרטון הזה בפיד

יוטיוב

מתברר שבין שלל הדברים המוזרים שניתן להזמין באינטרנט, יש גם בלון מים עצום כל כך שאדם בוגר מסוגל להיכנס לגמרי לתוכו. כמובן שזה היה רק עניין של זמן עד שצוות היוצרים המוכשר המוכר ברשת בתור ה-Slo Mo Guys ינצלו את ההזדמנות הזו ליצירת סרטון וידאו משעשע ודי מותח, שהפך תוך זמן שיא לוויראלי וזכה לכמעט ארבעה מיליון צפיות תוך יומיים.

במהלך הסרטון ממלא גיבורנו את בלון המים באיטיות, באמצעות צינור גינה, עד רגע הפיצוץ המתבקש שתועד בהילוך איטי. זה כנראה לא טריק כיפי במיוחד לכוכב הסרטון: המים כמעט קפואים, ובלחץ הגבוה שנוצר בתוך הבלון הוא כנראה לא הצליח לזוז או לנשום יותר מדי. למרבה המזל ההקלה מגיעה די מהר, ולאחריה עושה רושם שכולם מרוצים מההתרחשות.

זו לא הפעם הראשונה שבה צוות ה-Slo Mo Guys מנצלים את תכונותיהם הטבעיות והמשעשעות של בלוני מים ליצירת סרטונים ויראליים. בסרטון הקודם שלהם, שזכה לכמעט מאה מיליון צפיות, הם צילמו עצמם עם בלון דומה שעליו קפצו בחדווה כל אנשי הצוות, עד שהתפוצץ בהילוך איטי. האמת, נשמע כמו בילוי מושלם ליום חמסין אוסטרלי.

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully