וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציות המומלצות להקלטת שיחות בסמארטפון

24.7.2015 / 6:50

רובנו היינו מעורבים לפחות פעם אחת בשיחה שהיינו רוצים לתעד. בעוד החנויות המקוונות של גוגל ואפל מוצפות באפליקציות להקלטת שיחות, לעתים קשה לדעת אילו שוות הורדה ואילו אפליקציות עדיף להשאיר לאחרים

מדברים מבואסים בטלפון. ShutterStock
היית צריכה להקליט את השיחה ההיא./ShutterStock

לא משנה אם אתם שוב לא מרוכזים במהלך שיחת ועידה מקצועית ורוצים להאזין לה שנית, או צריכים לתעד שיחות עם מוקד מכירות, יכולת הקלטת שיחות בטלפון היא יתרון גדול של המכשירים בני דורנו, לעומת אלו שגדלנו איתם.

רבים לא מודעים לכך שמבחינה חוקית אגב, כשאתם חלק מהשיחה - זכותכם המלאה להקליטה, היות והאזנת סתר מוגדרת רק "ללא הסכמה של אף אחד מבעלי השיחה". השוק מציע אפליקציות רבות לאנדרואיד ואייפון - בחרנו את הטובות, שיחסכו לכם הרבה ניסיונות התקנה והסרה מיותרים.

אנדרואיד

מבין שלל האפשרויות החינמיות בגוגל פליי, אחת המומלצות ביותר היא Automatic Call Recorder, המאפשרת למשתמשים להקליט בקלות שיחה מסוימת, או את כל השיחות הנכנסות והיוצאות, באופן אוטומטי, כפי שנרמז משמה. תוכלו גם להוסיף הערות לכל ההקלטות, ולהגדיר שיסונכרנו לחשבונות שלכם ב-Google Drive או Dropbox. האפליקציה מוצעת בחינם ועושה את העבודה בגרסתה הבסיסית, אך למעוניינים קיימת גרסת PRO בתשלום.

תוכלו לבחור גם - Call Recorder החינמית המציעה אפשרות הקלטה אוטומטית גם כן, לצד אפשרויות ניהול התכנים לפי זמן, סידור הקלטות לפי זמן הקלטה או שמות ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לסדר ולערוך את הקלטות השיחות./מערכת וואלה!, צילום מסך

iOS

בעוד משתמשי אנדרואיד יכולים לבחור בין שלל אפשרויות בחינם בגוגל פליי, משתמשי אייפון עדיין צריכים להשתמש בשירותים יקרים דרך צד שלישי, השומר את ההקלטות, בשל עקשנותה של אפל לא לעבור פוטנציאלית על חוקים מקומיים בכל מני מדינות.

מי שניסה את האפשרויות החינמיות הרבות באפסטור כבר גילה בוודאי שהן פשוט לא ממש עובדות, אלא אם כן תלכו על אחת מהאפשרויות הנגישות למכשירים פרוצים. במידה ולא, תוכלו להיעזר באפליקציות בתשלום, שחלקן נעזרות בשרת צד שלישי עליו מתבצעת ונשמרת ההקלטה בפועל.

במידה ותרצו ללכת על אפליקציה לא חינמית, אפשרות טובה היא TapeACall Pro, המוצעת בגרסת בסיס חינמי לאנדרואיד כדי להגביר את מידת האי-הצדק שבעולם. לכם היא תעלה 9.99 דולרים אבל בתמורה תאפשר לכם להקליט שיחות, גם לאחר שהתחילו.

לאחר תום השיחה תוכלו לגשת דרך האפליקציה לכל ההקלטות ולשמור או להעביר אותן הלאה לשירותים נוספים. תוכלו לבחור כאמור גם באפליקציות להקלטה מרוחקת, הפועלת לפי מודל תשלום לפי זמן הקלטה, כמו Call Recorder - IntCall המוצעת להורדה חינמית באפסטור, עם קרדיט בחינם לביצוע שיחה אחת, שלאחריה תתבקשו לשלם עבור השירות.

אפליקציות הקלטת שיחה. צילום מסך
אייפוניסטים משלמים יותר./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully