וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילקוט החכם: iPad עם ספרי לימוד דיגיטליים לתלמידי החטיבה והתיכון בישראל

23.7.2015 / 17:14

התחליף הדיגיטלי של חברת iDigital מאפשר לתלמידים להוסיף שכבות מידע על חומר הלימוד ולגשת לכל ספרי הלימוד גם ללא חיבור לרשת: "שמחים להיות הראשונים להביא את בשורת חוויית הלימוד המתקדמת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ניתן להוסיף שכבות מידע על ספרי הלימוד./מערכת וואלה, צילום מסך

iDigital המשווקת הרשמית של מוצרי Apple בישראל, השיקה את "הילקוט חכם", הכולל מכשיר iPad, ערכת ספרי לימוד לתלמידי החטיבה והתיכון ושירות "iPad חליפי", למקרה הצורך.

"בעידן הטכנולוגי של היום, כאשר ה- iPad מהווה חלק מההתנהלות היומיומית של רבים, הגיע הזמן להתקדם ולהחיל את השינוי בדרך הלימוד וההוראה של התלמידים בחטיבה ובתיכון", אומרים בחברה. "ה-iPad מאפשר לתלמיד כלים מתקדמים ואינטראקטיביים לקריאה והבנה של טקסטים והעשרת התוכן הנלמד, וכל זה בממשק שכולם רגילים ואוהבים להשתמש בו. בעולם בו התלמידים נמצאים כל היום בתנועה, 'הילקוט החכם' מאפשר להם לגשת מכל מקום לספרי הלימוד ולתכנים מהשיעורים".

"לחברת iDigital ניסיון רב בהטמעת מכשירי ה-iPad בסביבה הלימודית כחלק מפעילות ענפה מול מוסדות החינוך", אומרת איילת צרפתי-רוזן מנכ"לית iDigital.

הילקוט החכם מספק לתלמידים קורא ספרים דיגיטליים, אפשרות להוסיף פתקיות עם הערות המורה בעת השיעור, הוספת שכבות מידע וגם שימוש אוף ליין ללא Wi-Fi. הספרים הדיגיטליים זהים בתוכנם לספרים המודפסים הקיימים במערכת החינוך. הילקוט החכם לתלמידי חטיבות ביניים כולל 12 ספרים ומחירו החל מ- 84 שקלים לחודש. ילקוט חכם לתלמידי התיכון כולל 14 ספרים ומחירו החל מ-89 שקלים לחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully