וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו צעירה שהפכו למבוגרת או מבוגרת שהפכו לצעירה?

24.7.2015 / 6:38

אמני אפקטים מיוחדים מחליפים בשנים האחרונות גם את אמני האיפור של הוליווד. בעזרת תוכנות מתוחכמות ניתן לערוך שינויים קיצוניים וריאליסטיים במראה, כפי שמדגים הסרטון הוויראלי הזה

וימאו

לפעמים גיל זה אפילו לא רק מספר אלא אפקט: סרטון חדש, שצבר פופולריות מהירה ברשת, מדגים את היכולות המדהימות של אמני אפקטים מיוחדים כיום, ובעיקר את היכולות של המחשבים שלהם.

בסרטון בן חצי הדקה, שצילם רוסלוס ארוונטינוס, נראית השחקנית מישל ואליי מישירה מבט למצלמה, בעודה מעשנת סיגריה. אם חשבתם לרגע שמדובר בצעירה שהזקנה בעשרות שנים, מדובר דווקא במקרה ההפוך: אישה מבוגרת שחזרה אחורה בזמן, לפחות על גבי המסך, באדיבותן של מצלמת Nikon V1 ותוכנות NUKE ו-MOCHA Pro.

ארוונטינוס טוען כי הוא רק טירון בכל מה שנוגע לתוכנות הללו ואם זה באמת המצב, נשמח לראות את סרטוני ההמשך שלו. האפקט המתעתע והמרשים נוצר בסביבה דו-ממדית לחלוטין ומשתייך לנישת האפקטים המיוחדים המכונה "קוסמטיקה דיגיטלית", שהולכת ומחליפה בהוליווד את תפקידם המסורתי של אמני איפור.

מי שראה כבר את הסרט "אנטמן", זכה לראות את הפצעתו של מייקל דאגלס הצעיר על המסך, אפקט שהושג באמצעות קוסמטיקה דיגיטלית גם כן, על ידי חברת Lola VFX המתמחה בו, שכבר הדגימה את יכולותיה על המסך הגדול בסרט אקס-מן השלישי, עזרה לכריס אוונס לרדת במשקל בלי מאמץ ב"קפטן אמריקה", ובעיקר הפליאה להדגים את תהליך שינוי הגיל של בראד פיט וקייט בלנשט ב-"הסיפור המופלא של בנג'מין באטן".

אפקט הזדקנות. אתר רשמי
התשובה: מבוגרת שהפכו לצעירה./אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully