וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיום התממש: נחשפו שני גברים נשואים מהפריצה לאתר הבגידות

26.7.2015 / 9:20

כשבוע לאחר הפריצה, וגניבת הפרטים האישיים של 37 מיליון משתמשי אתר אשלי מדיסון, נראה ששני משתמשים באתר כבר משלמים את מחיר הבגידה. ל-170 אלף ישראלים יש סיבה להיות בלחץ

יח"צ - חד פעמי

בשבוע שעבר דיווחנו על הפריצה לאתר הבגידות "אשלי מדיסון" וגניבת המידע הרגיש של 37 מיליון משתמשים משרתיו, וכעת נראה שאיום ההאקרים מתחיל להתממש, עם פרסום פרטיהם האישיים והחושפניים של שני גברים שהשתמשו בשירות כדי למצוא דייט מחוץ לנישואים.

בהמשך לאיום שמטריד גם את 170 אלף הישראלים הרשומים באשלי מדיסון, עלו לרשת פרטיהם של שני גברים, תושבי ארה"ב וקנדה. המידע שנחשף אישי ביותר, כולל עיר מגוריו של הגולש האמריקני שנרשם לאתר כ"נשוי\תפוס" (ברוקטון, מסצ'וסטס) וכינויו באתר - Heavy73. בין יתר פרטי המידע האישיים שלו, שנחשפו לכל העולם, גם העובדה הלא נעימה במיוחד לבת זוגו, לפיה נרשם לשירות יום אחרי הוולנטיינז (יום האהבה), וכן שהוא חובב חיבוקים ומזמוזים, וגם דיסקרטיות וחשאיות. אפשר להבין למה.

חברת Avid Life Media, המפעילה את האתר, נסחטה על ידי ההאקרים ונדרשה לאחר הפריצה וגניבת המידע לסגור את אתריה לאלתר או שכל המידע הרגיש, האישי והפיננסי של משתמשיה ייחשף, אבל בתגובה הסתפקה בניסיון לפייס את קבוצת Impact Team, העומדת מאחורי הפריצה, על ידי פתיחת האפשרות למחוק את פרטי המשתמש ללא תשלום.

כזכור, לטענת The Impact Team הסיבה הראשונית לפריצה היא הבטחת החברה למחיקה מוחלטת ומלאה של כל מידע פרטי של המשתמשים בעבור תשלום של 19 דולרים, בזמן שפועל חייבה את הגולשים וגם שמרה את פרטיהם. כעת מתחייבת החברה לספק את אותו שירות לגולשים באמת, ובחינם, אך נראה שמדובר במקרה קלאסי של מעט מדי, מאוחר מדי.

לרכלני הרשת, ועורכי הדין המתמחים בגירושין, שחגים מעל גופת "אשלי מדיסון" כאוכלי נבלות, נותר עתה רק להמתין ולראות כמה עוד מהמידע האישי והנפיץ הזה יפורסם, באיזה קצב, ושאלת מיליון השקל: מתי יגיעו לחלק הישראלי ברשימה השחורה הלוהטת?

אישה מתוסכלת במיטה עם גבר. ShutterStock
באסטד!/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully