וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליק אחד: התוסף שיהפוך את הגלישה למהירה יותר ברגע

26.7.2015 / 14:12

אחת הבעיות הקשות, שלוקחות את מרבית משאבי הזיכרון ומאטות את הגלישה באינטרנט, היא ריבוי הלשוניות בדפדפן. OneTab יפתור לכם את הבעיה, ויהפוך את הגלישה להרבה יותר חלקה

יושבת מתוסכלת מול מחשב. ShutterStock
הדפדפן כל הזמן נתקע וקורס?/ShutterStock

טאבים, אי אפשר לחיות איתם ואי אפשר בלעדיהם: הדפדפן הראשון שאפשר גלישה בכמה לשוניות נפרדות באופן רשמי היה InternetWorks בשנת 1994, אבל רק כעשור לאחר מכן הפכה מוזילה את הדבר לנחלתם של דפדפנים מודרניים - ועם הזמן גם לכאב ראש לא קטן. דפדני פיירפוקס וכרום, שהיו סמל למהירות גלישה גבוהה, הפכו לאיטיים ולעתים קרובות, ריבוי טאבים גם גורם לקריסתם.

ריבוי טאבים המציגים אתרים עשירים בתכני וידאו ופלאש, ורכיבים אחרים המתעדכנים בתדירות גבוהה, הוא הגורם מספר אחת להאטה של המחשב שלנו וביצועיו - ולהתפוצצות העצבים שלנו. טאבים שנשכחו עשויים בקלות לתקוע את המחשב עד לרמה המצריכה אתחול, ולא תמיד ניתן אפילו לסגור אותם, או את כולם, בזמן סביר.

פתרון חדש, שעשוי באמת להקל על הבעיה, הוא תוסף OneTab, שפותר את בעיית ריבוי הטאבים והעומס המערכתי שהם יוצרים, על ידי איסוף כל לשוניות הגלישה הפתוחות לתוך טאב אחד ונוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל הלינקים בטאב אחד מהיר./מערכת וואלה!, צילום מסך

פירוש הדבר, לטענת מפתחי התוסף, הוא הפחתה ניכרת בעומס על המעבד והזיכרון, מרגע שלחצתם על הכפתור החדש שנוסף לסרגל הכלים. בטאב המאוחד שנוצר תופיע עבורכם רשימת קישורים לכל הלשוניות שנסגרו, עם ציון זמן ושעת יצירת הטאב המאוחד, כמות הטאבים שאוחדו, לצד אפשרות לשחזור של כולם, כך שייפתחו מחדש בטאבים נפרדים, או למחיקה של הכול. בדומה לטאב שחזור החלונות אחרי קריסה לא נעימה של הדפדפן.

בנוסף, מאפשר OneTab גם שיתוף של רשימות טאבים שיצרתם, בין היתר באמצעות קוד QR המיוצר באופן אוטומטי בבחירת אפשרות זו. תוכלו לשמור קבוצת טאבים בשם ולהפעילה בעת הצורך ועוד - אפשרות שימושית בעבודה משותפת, למשל, או כשצריך לעבור בקביעות על קבוצות אתרים.

במידה ותרצו לפתוח רק טאב מסוים, ולא את כל הקבוצה, לחיצה על הלינק המבוקש תשיג זאת בקלות. מבדיקות נראה כי OneTab אכן משיג את מטרתו היטב - אפקט התוסף מורגש בעיקר בירידה ניכרת בצריכת ה-RAM וגם בעומס על המעבד כמובטח, והופך אותו לכלי עזר מומלץ לכל גולש בכרום או בפיירפוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully