וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהרו לשדה קנביס בעקבות תמונה בפייסבוק - וחטפו כאב ראש

26.7.2015 / 15:44

גולשים בריטים רבים בפייסבוק הבחינו בתמונה של שדה קנביס ענק בפיד שלהם ומיהרו לבזוז את הצמחים. רק שאף אחד לא סיפר להם שמדובר בהמפ תעשייתי שעושה בעיקר סחרחורת

ShutterStock

גולשי פייסבוק באנגליה כנראה יותר חובבי עישון גראס מבדיקת עובדות. תמונה של שדה קנאביס חוקי ענק ליד ססקס, שפורסמה על ידי גולש בריטי, הפכה לוויראלית ברחבי הממלכה ואלפי גולשים מיהרו לשדה המדובר, עקרו וגנבו שתילים והשאירו נזק עצום לחקלאי.

מה שהם לא ידעו זה שאותו שדה הוא חוקי מאחר והקנביס הגדל שם הוא מסוג המפ, ולא מכיל חומרים פסיכואקטיבים, ברמה המספיקה להתמסטלות. השימוש העיקרי בתוצרת החקלאית שם היא לתעשיית דלק וקוסמטיקה, והמעשנים נותרו בעיקר עם כאב ראש.

נתנאל לוקסלי, הבעלים של השדה, העריך את הנזק שנגרם ב-8,000-6,000 ליש"ט והמשטרה כבר עצרה שלושה חשודים בגניבה. לקסלי בינתיים חזר לטפל בשדה המפואר שלו והבוזזים כנראה כבר מצאו דרך מקורית להפיג את כאב הראש שלהם.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully