וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים העשירים של ברון הסמים נחשפים בטוויטר

27.7.2015 / 12:00

איוון ארצ'יוולדו גוזמן, יורשו המסתמן של חואקין "אל צ'אפו" גוזמן, שנמלט לאחרונה מהכלא, ואחיו אלפרדו מנצלים את הרשת החברתית כדי להראות לעולם שהפשע משתלם

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

הפשע לא משתלם? דווקא כן, אם אתם במקרה ילדיו של ראש קרטל סמים בינלאומי. ילדיו של חואקין גוזמן, ראש קרטל הסמים "סינלואה" שנמלט רק לפני כשבועיים מהכלא המאובטח ביותר במקסיקו, חוגגים את שחרורו-העצמי של האב באינטרנט: שורה של תמונות שעלו לטוויטר חושפות את אורח החיים הראוותני של משפחת הגנגסטרים, שכאילו נלקחה מסרט הוליוודי.

גוזמן נחשב לאחד מסוחרי הסמים החזקים בעולם ומגזין פורבס אף הכתיר אותו לאחד האנשים המשפיעים בעולם, ודירג אותו מעל לנשיאי צרפת ו-ונצואלה. המגזין אף העריך את הונו בכמיליארד דולרים ונראה כי שלושת בניו של גוזמן, היורשים לאימפריית הפשע הרווחית שלו, מנצלים כל הזדמנות להשתמש בשפע הזה כדי להחצין את עושרם ואת חיבתם לאלימות.

בתמונות שהעלו הבנים לרשתות החברתיות נראים בין היתר מכוניות פאר, אריות מחמד, תכשיטים נוצצים, אלכוהול, גאדג'טים, ואפילו הופעת אורח באדיבות יורשת אחרת, פריס הילטון. מסתמן כי בנו הבכור של ראש הקרטל, איוון ארצ'יוולדו גוזמן, מנצל את טוויטר לטובת התגרות במשטרה, שעדיין עורכת מצוד חסר תקדים אחר אביו בהשתתפות של 25 אלף סוכנים פדרליים.

בין היתר העלה גוזמן הבן, אולי המנהיג הבא של קרטל הסמים שנותר חזק למרות מאסרו של האב, תמונות של הפרארי האדומה שלו המאובזרת ברובה AK-47, תמונה שלו מחבק אריה ליד מרצדס כסופה, עולה למטוס פרטי ועוד סיטואציות שכאילו הושאלו מהסרט "פני צלקת". ימים ספורים לפני בריחת אביו רמז הבן ל-180 אלף עוקביו: "דברים טובים קורים למי שמחכה".

לאחר שנודע דבר תכנית המילוט והצלחתה כתב איוון: "בזמן שהממשלה עוד מחפשת את הפרה, אבא שלי בדרך הביתה עם הגבינה". גוזמן האב נעצר לראשונה בשנת 1993 בגוואטמלה ונשפט ל-20 שנה בכלא. בשנת 2001 הוא הצליח להימלט מכלא פוונטו גרנדו, שגם הוא נחשב לאחד מבתי הכלא המאובטחים ביותר במדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully