וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטירוף חוזר: החלה חלוקת ההזמנות לרכישת וואן פלוס 2

אילן גלר

28.7.2015 / 8:28

הסמארטפון החדש, שאמור לעלות על קודמו בכל תחום כמעט, מעורר עניין רב ברשת ומאות אלפי רוכשים פוטנציאליים כבר לקחו מספר כדי לקנות את הנייד הסיני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יותר מרבע מיליון אנשים כבר נרשמו באתר./מערכת וואלה!, צילום מסך

מכשיר הוואן פלוס 2 טרם נחשף רשמית (למרות שתמונותיו כבר דלפו לרשת), אך היצרנית הסינית כבר החלה בפסטיבל המסורתי של חלוקת ההזמנות לרכישת המכשיר. בשלב הראשון רק באמצעות הזמנה יוכלו חובבי המותג המפתיע לקנות את הדגם החדש דרך האתר הרשמי.

מדיניות ההזמנות זהה לזו שליוותה את השקת מכשיר הוואן פלוס הראשון, וכדי להשיג אחת תוכלו לבקש ממישהו שכבר רכש את הסמארטפון הנחשק והחליט לשתף אותה עמכם, או דרך מבצעי קידום וקמפיינים שונים אותם תקיים חברת וואן פלוס לאורך החודשים הקרובים.

אפשרות נוספת היא הרשמה לרשימת המתנה, אם כי לא היינו בונים על כך שבזכות הרשמה זו תזכו להיות בין הראשונים עם המכשיר החדש. בכל זאת, נכון לרגע כתיבת שורות אלו, רבע מיליון משתמשים כבר מיהרו להירשם באתר.

הוואן פלוס 2 צפוי להתעלות על קודמו בכל תחום, ובפרט להציג חומרה מתקדמת יותר, עיצוב דק וכפתור הפעלה פיזי בחזיתו במקום הכפתורים הווירטואליים שלא הצליחו להרשים. שיטת ההזמנות נועדה, לטענת החברה, לחסוך בעלויות בשל היעדר הצורך לייצר ולאחסן כמויות גדולות של המכשיר, אם כי אין לנו ספק שגם ההתעניינות הרבה שהיא מעוררת עודדה את וואן פלוס להמשיך במדיניות אקסקלוסיבית זו.

לפי הצהרת החברה, דגם הבסיס שיצויד בזיכרון 3 ג'יגה RAM ונפח אחסון של 16 ג'יגה, יעלה 329 דולרים; הדגם היקר עם זיכרון של 4 ג'יגה RAM ואחסון של 64 ג'יגה יעלה 389 דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעלה על קודמו./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully