וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליצמן הסטלן: גם אתם עשיתם לייק לפוסט המזויף?

28.7.2015 / 12:26

אחרי הכרזת סגן שר הבריאות כי קנביס רפואי יחולק בבתי מרקחת, הרשת סערה בעקבות פוסט שכתב לכאורה ליצמן היוצא נגד חברות התרופות ומעודד עישון גראס לצרכי פנאי. מרוב התרגשות, אלפי הגולשים שעשו לייק לא שמו לב שמדובר בעמוד מזויף

ליצמן סטלן. עיבוד תמונה: אורן דותן.,
בפעם הבאה, תבדקו את העמוד לפני שתתנו לייק./עיבוד תמונה: אורן דותן.

ההצהרה הדרמטית של סגן שר הבריאות אתמול הצליחה לרגש גולשים רבים, אבל החגיגה בפייסבוק התגברה אחרי שליצמן הכריז על מהלך להפיכת הגראס לחוקי גם לצרכי פנאי. זה לפחות מה שחשבו הגולשים שראו בפיד את הפוסט המזויף שנפתח בעמוד המזויף של הח"כ מיהדות התורה.

בפוסט ארוך, ששותף מאז אתמול מאות פעמים וזכה לאלפי לייקים מישראלים נרגשים, כותב ליצמן-המזויף: " כאשר המתנגדות היחידות הן כמה חברות תרופות והמשווקים אשר כבודם במקומם מונח, החלטנו להתחיל לאלתר בפיילוט להתרת השימוש בצמח הקנאביס לשימוש אישי. אנו תקווה כי המהלך ישים סוף אחת ולתמיד לצורך לרכוש את הצמח הטבעי במיני פינות אפלות, וקרימינליזציה של בני-אדם נורמטיבים החפצים בשימוש בקנאביס, על לא עוול בכפם".

בלשכת ליצמן מיהרו להבהיר כי דף הפייסבוק מזויף, אבל גולשים חרוצים שהציצו בעמוד היו יכולים לגלות זאת בקלות. העמוד נפתח רק אתמול ועלה בו פוסט בודד, שלא ממש עולה בקנה אחד עם הצהרות הח"כ האמיתי בכנסת.

כזכור, הח"כ הכריז אתמול בוועדת הסמים של הכנסת כי הקנביס הרפואי יעבור לחלוקה ומכירה בבתי המרקחת, בדיוק כמו כל תרופה אחרת. הוא לא התייחס לעישון גראס לצרכי פנאי ובטח לא התבטא נגד חברות התרופות.

גולשים רבים הגיבו בהתלהבות: " פשוט...!!! אגדה תודה רבה לך איש יקר", כתב אחד הגולשים. "עכשיו האזרחים יהיו כה מסטולים שהם ישכחו שדופקים אותם כל יום מחדש", כתב אחר. בין שלל התגובות שעורר הפוסט הציצו מדי פעם גולשים שמזהירים כי מדובר בעמוד מזויף, אבל נראה שאלה נבלעו בדיון שהנושא הזה מעורר.

בס"ד.שלום רב, בחודשים האחרונים עמלנו במשרד הבריאות על בחינת ההיבטים השונים של שימוש בצמח הקנאביס. בחנו מחקרים בארץ וב...

Posted by ‎סגן שר הבריאות יעקב ליצמן‎ on Sunday, July 26, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully