וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: ילד מתחרפן מנהיגת הפעלולים של אביו. צפו

29.7.2015 / 6:01

לאנטון אבדייב ובנו טימופיי מקזחסטן כבר יש מסורת של פרסום סרטוני דריפטינג ברשת, ונראה שהדבר היחיד שמשתנה מסרטון לסרטון זו התגובה ההיסטרית של הבן, בעת ביצוע הפעלולים

צילום מסך

ילדים קטנים וחיות מחמד גנבו מאז ומתמיד את ההצגה. וזה נכון מאי-פעם בעידן הסרטונים הוויראליים. הצצה מהירה ברשימת הסרטונים הפופולריים ביותר ביוטיוב, לא משנה אם בכל הזמנים או ביום מסוים, לרוב תכיל כמה תינוקות וחתלתולים מבצעים שקר-חמוד-כלשהו. ונראה שלגולשים לא ממש נמאס מזה.

לאנטון אבדייב ובנו טימופיי, מהעיר אלמטי שבקזחסטן, יש כבר מסורת משפחתית אינטרנטית לפרסם תיעוד של תגובות הבן בעת נהיגתו הפרועה של אביו חובב האקסטרים. בסרטון בן שתי הדקות האחרון, שהעלה האב לפני כשבוע, נראים תחילה השניים מרכיבים ומחזקים את הגלגלים וחוגרים את עצמם, לפני הפעלת מערכות המכונית המגניבה במיוחד, שכאילו נלקחה מתוך משחק מחשב.

הסיבה שהסרטונים האלה תפסו חזק כל כך את הגולשים היא ללא ספק המימיקה המשעשעת של טימופיי הקטן, בעוד אביו חובב הרייסינג והדריפטינג נוהג בקוליות אדישה, במקרה זה במכונית מרוצים משודרגת מדגם Toyota JZ86 Gorilla Tru, במתחם המירוצים המקצועי Mobilex. בסרטון החדש, המתאר את הדריפט השלישי של צמד האב והבן צפו עד כה יותר מ-180 אלף גולשים.

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully