וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט בפייסבוק: הגולשים מחפשים כלה לכפיר הביישן

29.7.2015 / 10:12

יוסי צרפתי החליט למצוא לחברו כפיר שכטר שידוך, וגייס את גולשי פייסבוק לטובת המשימה. הלייקים והשיתופים זרמו ועד כה הם קיבלו יותר מ-500 פניות של בחורות מעוניינות

כפיר שכטר. facebook, צילום מסך
הוא פשוט ביישן./צילום מסך, facebook

יש לא מעט שירותי היכרויות ואפליקציות דייטינג, אבל הסיפור הזה הזכיר לנו שלפעמים אפשר לעשות את זה גם אולד-סקול. פוסט אחד הצליח להעיר את הגולשים הישראלים מאדישותם והפך למאמץ מקוון רחב היקף בפייסבוק במטרה למצוא לכפיר שכטר כלה (מחפש חילונית בת 35 מאזור המרכז).

"בנות, צריך את עזרתכן", פותח הגולש יוסי צרפתי (Yossi Tzarfati) את הפוסט שעלה ביום ראשון (26.7) לרשת החברתית, ומאז הוא חורך את הפיד של אלפי גולשים. "יש לי חבר ששמו כפיר. הוא בן 40 מראשל"צ ורווק. למה אני מספר לכן את זה? כי הוא מציאה. נראה טוב, יודע להקשיב ... יש לו בעיה אחת: הוא ביישן.

"כפיר מחפש את האחת שלו כבר יותר מדי זמן. בגלל שהוא ביישן, יש לו בעיה של דייטים ראשונים ולכן קצת קשה להכיר אותו. כחבר שלו מזה כמעט שני עשורים, אני חותם על הבחור ונותן מאני באק גרנטי על הדייט הראשון וגם השני. אז אם יש לכן חברה רווקה שמחפשת קשר רציני עם בחור 18 קאראט, כפיר הוא הכתובת. ואם אתן לא מכירות, אז שתפו בבקשה את הפוסט הזה ועזרו לכפיר למצוא מישהי מספיק מיוחדת כמוהו".

הפוסט עלה כאמור בתחילת השבוע יחד עם תמונתו של כפיר שכטר (Kfir Shechter). גולשות רבות שיתפו את הפוסט, שעומד בעת כתיבת שורות אלו על כמעט 3,000 שיתופים וכאלפיים לייקים. בתגובות מיהרו חלק מהגולשים לתהות האם לא מדובר בסוג של שיימינג שעושה יותר נזק מתועלת, אך רבים תייגו מכרות פנויות, המליצו עליו בחום ("היה המפקד שלי בצבא אחלה בן אדם") וחלק מהגולשות תהו איך אפשר ליצור קשר? (רמז: בפייסבוק).

"זה מטורף, קיבלנו 500 פניות וגם יצאו מזה כמה דייטים" אומר צרפתי לוואלה! TECH. "סך הכול אני רוצה שהבחור יתחתן, ישבתי איתו ביום ראשון והוא אמר לי כמה אין לו כוח לעולם הדייטים ושזה לא מצליח לו. אמרתי לו שזה כי הוא ביישן ואנשים לא מכירים אותו באמת. הוא לא רצה את הפוסט אבל כתבתי אותו כשהוא הלך לשירותים. הוא ניסה לחטוף את הטלפון אבל הפוסט נשלח כבר ומאז הבן אדם מוצף. הוא מתעקש לעבור על כל הפניות". ומה לגבי התגובות במעגלים הקרובים יותר לכפיר? "הוא קיבל אחלה תגובות", אומר צרפתי. "הוא הופתע מהעוצמה של הפנייה. המשפחה שלו מאוד מפרגנת".

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully