וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הכוונת: כך ייעשה לאיש שהגולשים בטוחים שהרג אריה באפריקה

29.7.2015 / 12:44

ססיל האריה היה אחת האטרקציות הפופולריות בזימבבואה. תיירים רבים הגיעו לפארק הלאומי הוואנגה כדי לחזות בו אבל אחרי שהוא התגלה ערוף ראש החל מצוד ללכידת הציד, שסחף את הרשתות החברתיות. הגולשים השתלחו בחשוד העיקרי בזעם עד שהוא נאלץ להימלט מהרשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריה אחר שפאלמר הרג./מערכת וואלה!, צילום מסך

רופא השיניים האמריקני וולטר פאלמר זוהה ביום שלישי על ידי הטלגרף הבריטי בתור הצייד ששילם 50,000 דולרים בתחילת החודש כדי לצוד את אחד האריות המפורסמים ביותר באפריקה. לפי הדיווח בגרדיאן, דובר מטעמו של פאלמר אמר: "עד כמה שאני מבין, וולטר מאמין שאולי ירה באריה המכונה ססיל". וזה הספיק לגולשים להפנות לעברו את כל זעמם.

ססיל האריה הגיע לגיל 13 לפני שנורה למוות. הוא היה אחד האריות הפופולריים והמוכרים בפארק הלאומי הוואנגה (Hwange) שבזימבבואה. לפי הדיווחים הוא התגלה ערוף ראש וללא עורו. ככל הנראה ססיל פותה לצאת מתוך הפארק באמצעות פתיון ולאחר מכן נורה בחץ וקשת. לאחר מכן קבוצה של ציידים עקבה אחרי ססיל הפצוע במשך כ-40 שעות לפני שהוא נורה למוות באמצעות רובה (מאחר וציד בשטח הפארק אינו חוקי).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגובות הגולשים./מערכת וואלה!, צילום מסך

משטרת זימבבואה אמרה לסוכנות הידיעות AP שהם מחפשים אחר וולטר פאלמר. אחרי ששמו נקשר להרג האריה, שמו ותמונותיו של פאלמר החלו לצוץ ברשתות החברתיות בהקשרים שליליים במיוחד. גולשים החלו לשתף תמונות של פאלמר ממסעות ציד אחרים ביבשת השחורה יחד עם איומים על חייו ופרטי הקליניקה שלו.

המוני הגולשים הציפו את עמוד המרפאה של פאלמר באתר Yelp בתגובות נאצה, שחלק גדול מהן נמחק על ידי הנהלת האתר בטענה שהן "מפרות את הנחיות התוכן". גם עמוד הפייסבוק שלו הוצף בתגובות קשות ומחאה הקוראת לעשות צדק עם ססיל האריה נחתמה על ידי יותר מ-12,000 גולשים.

לדברי רשות הפארקים והטבע בזימבבואה, ייתכן שציידים אחרים המעורבים במותו של ססיל יועמדו לדין פלילי. גולשים רבים בפייסבוק החלו לכנות את פאלמר "רוצח", ולפי הדיווחים נעצרו באפריקה כבר שני מקומיים שליוו את מסע הציד. נכון לעכשיו, פאלמר נעלם מהרשת ואתר באזפיד שניסה להשיגו בעולם האמיתי חזר בידיים ריקות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הכניסה למרפאה של פאלמר

אפילו ג'ימי קימל נתן את שני הסנט שלו על הפרשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully