וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותה של גוגל פלוס כנראה קרוב מתמיד

אילן גלר

30.7.2015 / 5:01

אתם כבר לא צריכים חשבון גוגל פלוס כדי להשתמש בשירותים של גוגל. אם עד כה היינו צריכים להשתמש ביוזר שלנו כדי להגיב ביוטיוב, למשל, כעת כל שירותי ענקית החיפוש פתוחים לכולם

גוגל פלוס. ShutterStock
לא תחסרי לנו./ShutterStock

האם ניתן להכריז באופן רשמי כי גוגל מוותרת על הרשת החברתית הכושלת שלה גוגל פלוס? זה בהחלט נראה כך. תחילה הודיעה החברה כי היא הופכת את שירות התמונות של גוגל פלוס לאפליקציה נפרדת, וכעת מגיע השלב הבא - הסרת הקישוריות בין הרשת החברתית לבין שאר שירותיה של גוגל, כדוגמת יוטיוב או מנוע החיפוש הפופולרי.

במהלך החודשים הקרובים, תוצע למשתמשים המעוניינים בכך האפשרות להירשם ולהשתמש ביוטיוב באמצעות חשבון הגוגל הפרטי שלהם (שאיננו מופיע בתוצאות חיפוש והמידע בו אינו גלוי לציבור), ולא באמצעות חשבון גוגל פלוס, שבדרך כלל לא נעשה בו שום שימוש. החברה גם תקל על אלו, שכבר נרשמו באמצעות חשבון גוגל פלוס, להסיר ממנו את כל המידע האישי ולמחוק אותו, מבלי לפגוע בשאר שירותי גוגל.

בינתיים ענקית החיפוש עדיין לא סוגרת באופן סופי את הרשת החברתית, שהושקה בשנת 2013 בתקווה להביס את פייסבוק אך לא זכתה לפופולריות רבה וגם לא ממש עיכבה את צמיחתן של המתחרות. גוגל אף מציגה תכונה חדשה בשם Collections שתאפשר למעט המשתמשים בגוגל פלוס לעקוב אחר תמונות ועדכונים בנושאים המעניינים אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully