וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כינים בריסים: צפו בסרטון הוויראלי הדוחה של השבוע

אילן גלר

31.7.2015 / 6:53

סינית שחשה כאבים בעיניה ביקשה מבנה הצעיר לבדוק מה מציק לה, והמחזה הדוחה שנגלה לעיניו כנראה חיסל לו את התיאבון לכמה ימים. והחלק המלחיץ הוא שזה יכול לקרות לכל אחד שלא שומר על היגיינה ברמה מספקת

אתר רשמי

תושבת צפון סין בשם זאנג חשה לפני כמה שבועות תחושת גירוד מטרידה בעינה השמאלית. תחילה היא חשבה כי מדובר בפצע או בזיהום - מאורע לא יוצא דופן בביתה. אולם לאחר שהכאב הפך בלתי נסבל היא ביקשה מבנה להביט מקרוב ולנסות לפתור את התעלומה.

המראה שאליו נחשף בנה הקטן של זאנג הוא הרקע לאחד הסרטונים הוויראלים הדוחים שאי-פעם ראינו. הצצה קרובה בעפעפיים גילו שלא מדובר במחלה או בזיהום אלא בכינים שנטפלו לעין ונעו בתוכה. "הכינים היו כולן לבנות", מתאר ד"ר באו, אליו הובהלה הגברת. "בתחילה חשבתי כי מדובר בחרק טפיל כלשהו, אולם במבט תחת המיקרוסקופ הבנתי כי אלו הן כינים רגילות".

בסרטון תוכלו לראות כיצד דוקטור באו מרדים באופן מקומי את העין ולאחר מכן תופס ושולף את 20 הכינים המתנחלות אחת אחת, באמצעות מכשור סטרילי ומדויק. עדיין לא נבהלתם? כדאי שתדעו כי לא מדובר במקרה יחיד אלא בתופעה מתועדת היטב - כינים המחליטות להתגורר בחלל העין. לפי המומחים, אירוע כזה עלול להתרחש כמעט בכל מקום בו לא נשמרת היגיינה מספקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully