וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרקה את הילדה מהידיים כדי לתפוס את הזר בחתונה. צפו

אילן גלר

31.7.2015 / 6:01

לפי המנהג הידוע, מי שתתפוס את הזר של הכלה בתום החתונה היא הבאה למצוא שידוך, אבל נראה שבמקרה הזה, הצעירה שתועדה מזנקת לעבר הזר התלהבה קצת יותר מדי. לפעוטה שלום

אתר רשמי

אחד הסרטונים המשותפים ביותר ברשת בימים האחרונים מתאר מאורע משפחתי משמח שכמעט והפך לסיוט - והכול בגלל המנהג המוכר של השלכת הזר על ידי הכלה לעבר הקהל בסופה של החתונה. כידוע, המסורת קובעת כי הראשונה שתתפוס את הזר תהיה ההבאה בתור להתחתן עם בחיר לבה.

ואולם כוכבת הסרטון לקחה את האמונה הזו מעט רחוק מדי, ובעת הניסיון לתפוס את הזר השתלטה עליה רוח תחרותית קרבית במיוחד והיא שמטה מידיה פעוטה אותה אחזה לצורך הסתערות מהירה על הפרחים. התינוקת נפלה ארצה ובמזל לא נגרם לה כל נזק רציני. בני המשפחה שמסביב נראו משועשעים למדי מכל ההתרחשות, למרות שזה היה יכול להסתיים באופן חמור הרבה יותר.

לפי גילה של הנערה המסתערת על הזר, רוב המגיבים ברשת הניחו כי לא מדובר באימא של הפעוטה אלא בקרובת משפחה או אחות צעירה שרק נתבקשה להשגיח עליה בזמן האירוע. כמובן שגם זה לא תירוץ להתנהגות חסרת אחריות שכזו, במיוחד לנוכח העובדה שהמאמץ כולו היה לחינם והיא כלל לא הצליחה לתפוס את הזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully