וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט בטוויטר: כל הדרכים לאלתר מקל סלפי

אילן גלר

31.7.2015 / 6:05

טרנד חדש בטוויטר מנסה לענות על השאלה: ממה אפשר להכין מקל סלפי בעת הצורך? והתשובה לפי התמונות שמעלים הגולשים היא - מכל דבר: מסרגלים וכלי גינון עד באגטים וקולבים מחוברים

יוטיוב

מקל סלפי הוא גאדג'ט שנוא במיוחד אבל גם מועיל למדי ברגעים בהם אנחנו רוצים לתעד את עצמנו. אולם לא כולם מוכנים להוציא סכומי כסף, נמוכים ככל שיהיו, על מנת לרכוש אחד, ואפילו אלו שכן לא זוכרים תמיד להביא אותו איתם לכל מקום. אז מה עושים? מאלתרים, כמובן.

בשבועות האחרונים הוצפה טוויטר בתמונות משעשעות של מקלות סלפי מכל הבא ליד. וכפי שבוודאי ניחשתם, לא מסובך להרכיב מקל לסמארטפון כמעט מכל חומר שמגיע כמעט בכל צורה. משתמש אחד, לדוגמה, הצליח לבנות מקל סלפי איכותי משני נקניקים. אחר השתמש דווקא בכיכרות לחם ובאגטים, לתוכם דחף את מכשיר הסמארטפון.

התמונות שמעלים הגולשים מאתגרות את השאר למצוא רעיונות מקוריים יותר, וכך התברר שגם סרגלים, כלי עבודה וגינון, מקלות הליכה וסתם קרשים הם חומרים מצוינים להרכבת מקלות סלפי. תמונה אחת מתארת כבאי שהצליח להפוך את הגרזן שלו לכלי צילום איכותי (אם כי גם אחד שהשימוש בו נראה לנו מעט מסוכן, כמו גם בזבוז מצער של ציוד הנדרש למצבי חירום).

החיסרון המשותף לכל המקלות המאולתרים הללו הוא שאין בהם כפתור לצורך הצילום עצמו, אם כי רוב מכשירי הסמארטפון המודרניים מאפשרים להגדיר טיימר לצילום אוטומטי לאחר כמה שניות. או במילים אחרות: שאלה יהיו הצרות שלהם בחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully