וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נראה היום התינוק הצוחק שסחף את הרשת?

אילן גלר

4.8.2015 / 7:39

כ-80 מיליון גולשים צפו במיקה עד היום, אבל בארבע השנים שחלפו מאז פרסום הסרטון התינוק הוויראלי הספיק להפוך לילד נורמלי. ככה הוא נראה

אתר רשמי

"התינוק הצוחק" היה אחד הלהיטים המוקדמים של יוטיוב, עוד ב-2011. כ-80 מיליון גולשים לא הצליחו לעמוד בפני צחוקו המתגלגל עד היום, ועל הדרך גם עזרו להוריו לממן את הלימודים שלו באוניברסיטה. אין ספק שמדובר בהישג מכובד לימים בהם רשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר עדיין לא היו פופולריות כפי שהן היום. אולם מאז לא נחשפה הרשת למעלליו של הפעוט, וכתבי האתר Babble החליטו להתגייס ולבדוק איפה הוא היום.

ובכן, התינוק הצוחק הוא היום ילד נורמלי לחלוטין בן חמש (תודו שלא ראיתם את זה מגיע) בשם מיקה. הוא מודע לחלוטין לעובדה שעשרות מיליוני אנשים זכו לראות אותו בינקותו, וממש בסדר עם זה. הוא אפילו שמח שגרם לכל כך הרבה מבוגרים לצחוק יחד איתו. על השאלה מה גורם לו לצחוק היום הוא ענה: "רובי, אחותי בת השלוש. היא עושה דברים מטופשים וגורמת לעצמה לצחוק, ואז גם אני צוחק".

מלבד רובי יש למיקה עוד אחות בת עשרה חודשים בשם מייסי, שעדיין לא הנפיקה סרטון ויראלי נוסף לערוץ היוטיוב המשפחתי. ואולי כל זה הוא רק תחילתו של קמפיין ויראלי לקראת השקת הווידאו הבא של משפחת התינוקות הנקרעים מצחוק?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיקה עדיין צוחק./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully