וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתרה תעלומת הרצח של הרובוט הטרמפיסט. צפו

5.8.2015 / 6:42

אחרי שחווה את טוב לבם של הקנדים והאירופים, Hitchbot הגיע לארה"ב וזכה לחוות גם את אכזריותם של בני האדם. אחרי שהרשת כאבה את אובדנו, מתפרסם תיעוד ראשון של האיש שפירק אותו בעצבים והשליך אותו לצד הדרך

מערכת וואלה

השבוע דיווחנו לכם בצער על מותו של Hitchbot - הניסוי החברתי שבמשך כחצי שנה חרש את קנדה ואירופה בטרמפים עם אנשים טובי לב, עד שהגיע לארה"ב. שבועיים לתוך המסע באמריקה הוא התגלה הרוס וזרוק בצד הדרך בפילדלפיה.

הגולשים כאבו את מותו של היצ' וכעת מתפרסם תיעוד ראשון של הצעיר שהיכה אותו ושבר את הרובוט בשעת לילה מאוחרת.

היצ' נוצר על ידי צוות חוקרים קנדי והיה מסוגל לנהל שיחות פשוטות, לאתר את מיקומו באמצעות GPS ולצלם תמונות. דבר אחד שהוא לא היה מסוגל לעשות הוא לזוז בכוחות עצמו - ועל כן היה זקוק לטוב לבם של אנשים אקראיים שיאספו אותו בדרך ויעבירו אותו ממקום למקום.

בסרטון ניתן לראות את האיש משליך את ידיו המפורקות של הרובוט לצד הדרך וממשיך לבעוט בו בעוצמה. אנחנו כנראה לעולם לא נדע מה בדיוק עשה הרובוט שעצבן את האיש כל כך.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully