וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף להמתנה: לקסוס חשפה את הסקייטבורד המרחף. צפו

5.8.2015 / 14:20

כמעט כמו בסרט שהיווה השראה להמצאה, גם הנסיינים של חברת לקסוס בפארק הגלישה בברצלונה לא הצליחו להסתיר את התלהבותם מהגאדג'ט שכרגע משמש לקידום מכירות בלבד

אתר רשמי

בקיץ שעבר היתל אתר האינטרנט Funny or Die בגולשיו, וברשת כולה, כשהפיץ סרטון אמיתי כביכול המתעד סקייטבורד מרחף, בדיוק כמו בסרט "בחזרה לעתיד 2" בכיכובו של מייקל ג'יי פוקס. הסרט הבטיח לכולנו שבשנת 2015 נרחף ממקום למקום על גבי סקייטבורד ונראה שלפחות בזה התסריטאים פגעו בול.

הנבואה הטכנולוגית הזו אמנם לא התגשמה לחלוטין כמו בסרט אבל חברת לקסוס, הידועה ברכבי היוקרה שלה, חשפה כעת את גרסתה לגלגשת המעופפת בסרטון שכצפוי הפך לוויראלי, בו נראה המוצר בבדיקה בפארק גלישה בברצלונה. אין ספק שזה עושה חשק לעשות כמה סיבובים בשכונה עם הגאדג'ט החדשני.

ההובר-בורד של לקסוס פועל באמצעות ניצול של עקרון מדעי המכונה "רחיפה מגנטית סופר-מוליכה". הבורד מזכיר מאוד סקייטבורד גדול ושוקל כתשעה קילוגרמים. הוא מכיל אריחים קרמיים המקוררים לטמפרטורה של מינוס 180 מעלות באמצעות חנקן נוזלי (מכאן העשן), ואריחי עץ בתחתית הלוח קובעים את גובה הריחוף, שיכול להגיע נכון להיום עד לארבעה סנטימטרים. שזה ארבעה סנטימטרים מעל האדמה יותר ממה שהסקייטבורד שלכם יכול לרחף.

כדי להחליק באמצעותו, בצורה מרשימה כמו בסרטון, תצטרכו כנראה להתאמן לא מעט - אם במקרה תצליחו להתקרב לאחד. נכון לרגע זה, ההובר-בורד אמנם עובד אבל רחוק מהחוויה של מרטי מק'פליי, ועד להודעה חדשה אינו נמכר ומשמש בעיקר לקידום מותג הרכב היוקרתי. לפחות הם פתרו את בעיית הריחוף מעל מים.

פגע בול בשנה הנכונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully