וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העכביש המכני: הרכב הזעיר שעוקף כל האמר בשטח. צפו

אילן גלר

6.8.2015 / 6:25

בניסיון להוכיח שאפשר לצלוח תנאי שטח קשים במיוחד באלגנטיות, שלושה מהנדסים צרפתיים עמלו במשך שמונה שנים על ה- Swincar. רכב חשמלי, קטן וקרבי, שלא בוחל באף תעלה

אתר רשמי

צוות של שלושה מהנדסים צרפתיים החליט לפני שמונה שנים לנסות ולבנות רכב שטח שיצליח לעקוף את רכבי השטח האמריקנים הכבדים והמלוכלכים בסיבוב - וגם לעשות את זה באלגנטיות.

למרבה המזל, הם לא קפצו גבוה מדי מעל הפופיק וכעת הם מציגים את ה-Swincar - רכב חשמלי זעיר, המסוגל לעבור מכשולים קשים במיוחד, ולהמשיך להתקדם באותה המהירות גם אם מתקיים הפרש של עשרות אחוזים בגובה בין ארבעת גלגליו.

הרבה מאוד טכנולוגיה מתקדמת וגאונית - אך לא דווקא יקרה - משמשת את ה-Swincar בכדי להשיג ביצועי שטח כאלה. כל הגלגלים מותקנים על מרכב הדומה לרגלי עכביש ומאפשר גמישות תנועה מרשימה. במקום להתקין מנוע כבד בקדמת הרכב, שהיה עלול לגרום לו להתהפך, הותקנו ארבעה מנועים חשמליים נפרדים, אחד בכל גלגל. כל זה נשלט על ידי מערכת דוושות והגה סטנדרטיים.

ה-Swincar הוא רכב קטנטן, ולא מהיר במיוחד, אך מאחר וכבר הוכח כי הקונספט שמאחוריו עובד לא יהיה זה אתגר הנדסי משמעותי לייצר גרסה מסחרית ונוחה יותר שלו. כעת מפתחיו מקווים להשיג את תשומת לבם של משקיעים, על מנת שיוכלו להתחיל בייצור המוני, וסרטון הווידאו אותו פרסמו הוא בהחלט דרך טובה לנסות ולמצוא אותם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכל גלגל יש חיים משלו ומנוע משלו./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קטן ואלגנטי./מערכת וואלה!, צילום מסך
סוויקאר. יוטיוב, אתר רשמי
לא מהיר אבל יעיל./אתר רשמי, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully