וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות! פרצת אבטחה בפופקורן טיים מאפשרת להשתלט על המחשב

אילן גלר

6.8.2015 / 9:09

אמנם מדובר בפריצה לא פשוטה לביצוע, אבל התעלמות המתכנתים של תוכנת הצפייה הפופולרית מבעיות אבטחה מאפשרת כיום להאקרים להשתלט מרחוק על מחשב המריץ פופקורן-טיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתם צופים בסדרות והאקרים צופים במחשב שלכם./מערכת וואלה!, צילום מסך

תוכנת פופקורן טיים הפופולרית מאפשרת למשתמשים לצפות בסרטים ובסדרות באמצעות טורנטים באינטרנט ללא תשלום (ובאופן בלתי-חוקי לחלוטין), חושפת את מחשבכם למתקפות האקרים במהלך השימוש בה - כך נתגלה לאחרונה על ידי חוקר אבטחה שמיהר לדווח על כך.

הפרצה מתמקדת באופן בו תוכנת פופקורן-טיים משדרת ומקבלת מידע. פורץ המעוניין להשתלט על מחשבכם יכול, באופן תיאורטי, לזהות מידע שאותו התוכנה משדרת, ובתור תשובה להעביר הוראות שעוקפות את הגדרות הבטיחות של המחשב; כך יכול פורץ מיומן לקבל, למעשה, גישה מלאה.

תוכנות אחרות המטפלות בקבצי טורנט מסוגלות לחסום ניסיונות פריצה דומים, אך מתברר שבמהלך הפיתוח של פופקורן-טיים התעלם צוות המתנדבים האחראי לה מבעיות האבטחה האלה.

מפתחי פופקורן-טיים ענו בתגובה לפרסום כי התנאים הנדרשים לצורך ביצוע הפריצה נדירים יחסית: ההאקר יצטרך לחדור בדרך כלשהי לרשת המקומית דרכה אתם מתחברים לרשת, או למחשבי ספקית האינטרנט שלכם.

בכל זאת, אין שום סיבה שתתקיים פרצה כזו בתוכנה כה פופולרית, ותיקון עבורה מובטח בקרוב מאוד. אם אתם מתעקשים להמשיך ולהשתמש בפופקורן-טיים במקום אחת האלטרנטיבות החוקיות, ודאו שהעדכון הזה אכן יותקן אצלכם עם צאתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully