וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכב עם מישהי ששיקרה לגבי גילה באפליקציה - ונכנס לכלא

אילן גלר

6.8.2015 / 9:38

למרות שמשפחתה של הצעירה בת ה-14, שכתבה שהיא בת 17, ביקשה להקל בעונשו של זאק אנדרסון בן ה-19, הוא ישב בכלא וייאלץ לעזוב את בית הוריו בתור עבריין מין רשום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זאק אנדרסון./מערכת וואלה!, צילום מסך

האם מערכת המשפט האמריקנית שופטת לחומרה פשעים המתרחשים על רקע טכנולוגי? כך טוענים במשפחתו של זאק אנדרסון, בן 19 מאינדיאנה, שהכיר דרך האפליקציה הפופולרית Hot Or Not נערה ממישיגן עמה נפגש וקיים יחסים אינטימיים.

בדיעבד, התברר שהנערה שיקרה לגבי גילה, והיא בת 14 ולא 17 כפי שסיפרה לאנדרסון במהלך המפגש ביניהם. בהתאם לחוק, בעילת קטינה בהסכמה, נעצר אנדרסון על ידי המשטרה.

למרות שהנערה עצמה ובני משפחתה לא הכחישו את השתלשלות האירועים ואף ביקשו מבית המשפט להקל בעונשו של אנדרסון, קבע השופט כי יהיה עליו לרצות שישה חודשים של מאסר בפועל ועד חמש שנים על תנאי, ובנוסף שמו ירשם ברשימת עברייני המין הציבורית, יחד עם פדופילים ואנסים מורשעים.

השלכות רישום זה הן שזאק אינו יכול עוד לגור בבית משפחתו לצד אחיו בן ה-15, לצעוד למרכז הקניות השכונתי או אפילו להיכנס לפארק שעשועים. "רישום נערים רבים ברשימת עברייני המין לצד מפלצות אמיתיות לא יפתור כלום", טען שופט לשעבר בראיון ל-CNN. "אם נתפוס כל נער שמפר את החוק, בסופו של דבר 30 עד 40 אחוזים מהתיכוניסטים יהיו תחת מעצר. זה רעיון מטופש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Hot Or Not - האפליקציה שסיבכה אותו./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully