וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחו את הגבול: מחאת הגולשים החזירה את תמונות ההנקה החושפניות לאינסטגרם

אילן גלר

7.8.2015 / 6:08

נכון, מחאת נשים מניקות הדורשות מהנהלת הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות לאפשר להן להציג את עצמם זה כל כך 2013 אבל המקרה הזה כנראה שינה את הרף שמציבה אינסטגרם בין עירום מותר לעירום אסור

מליסה ג'ין ווילברהם היא צלמת מקצועית, המועסקת על ידי בית חולים אמריקני וגם מנהלת סטודיו עצמאי. נושאי צילומיה הם לרוב נשים בהריון, נשים בזמן לידה ונשים מניקות - בחירות המתקשרות לדבריה ל"נס שבחיים" ומאפשרות לה לתעד רגעים קסומים ומרהיבים בחיי המשפחה. היא נהגה להעלות תמונות נבחרות מיצירותיה גם לחשבון האינסטגרם שלה, אלא שזה נחסם ללא אזהרה בתחילת החודש.

החסימה בוצעה ככל הנראה כתוצאה מדיווחי גולשים, שהתלוננו על העירום החלקי בצילומים ואי צניעותם. בתחילה לא מיהרה מליסה להתלונן, אך לאחר כמה ימים סיפרה על כך לכמה מחבריה ומשם פרצה מחאה ויראלית שסחפה את הרשת, כמו שרק מחאת אמהות מניקות יכולה. לבסוף החליטו באינסטגרם לבטל את החסימה ולשחזר את חשבונה של מליסה, על כל התמונות החושפניות שבו.

אם ציפיתם ממליסה להתעצבן על הגולשים, שדיווחו על חשבונה, תתפלאו לשמוע שהיא דווקא מרוצה מהסיפור: הוא גרם לחשיפה מוגברת של תמונותיה, ולדבריה גם יוכל לקדם את הפתיחות להנקה בציבור ולידות מחוץ לבתי החולים.

נציין שבאופן גורף אינסטגרם (השייכת לפייסבוק) מתירה כעת לפרסם תמונות הנקה וכנראה התמונות הללו נראו למנהלי הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות כגבוליות. באינסטגרם מיהרו להגיב כי אין לחברה מדיניות כנגד תמונות הנקה, והפרשייה כולה מקורה בטעות אנוש מצערת שתוקנה בהקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully