וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעריצים מאוכזבים: אנגרי בירדס 2 היא מסחטת כספים מרגיזה

אילן גלר

7.8.2015 / 6:21

אחרי המתנה ארוכה זכו מעריצי הציפורים הזועמות למשחק המשך אבל נראה שהגולשים זועמים אפילו יותר. אחרי חמש פסילות נדרשים השחקנים להמתין חצי שעה או לשלם - מה שהופך את המודל המסחרי של המשחק לאחד האגרסיביים שראינו

צילום מסך

חברת המשחקים רוביו (Rovio), האחראית למשחק הלהיט אנגרי בירדס (Angry Birds), וכל שלל הגרסאות השונות שבאו אחריו בסדרה, סובלת במהלך השנה האחרונה מצניחה בהכנסותיה ואף נאלצה לפטר כ-130 מאנשי צוותה. אולי זו הסיבה שהמשחק החדש ביותר שלה - אנגרי בירדס 2, שהיה אמור להחזיר את הגולשים לחיקה, מאמץ מודל חדש ומעצבן שהוגדר על ידי מבקרים ושחקנים רבים כמסחטת כספים בוטה.

כשאנגרי בירדס המקורי הגיע לחנות האפליקציות, הוא הוצע למכירה בתמחור קבוע של כשני דולרים. תמורת תשלום זה, יכלו הרוכשים ליהנות מכל השלבים וכל הדמויות, ללא כל דרישה לרכישה נוספת. אנגרי בירדס 2, לעומת זאת, זמין להורדה "בחינם", אך לאחר שתיפסלו חמש פעמים יכריח אתכם המשחק להמתין חצי שעה לפחות לפני שיעניק לכם הזדמנות נוספת לשחק.

לא מעוניינים לחכות? שלמו! כל פסילה עולה כסף והסכום הכולל שתאלצו לשלם יהיה כנראה גבוה בהרבה משני דולרים. ישנם לא מעט משחקים חינמיים בחנות האפליקציות שמצאו דרכים הרבה פחות נבזיות להרוויח.

נכון לעתה, מודל התמחור החדש לא פוגע בכמות ההורדות של אנגרי בירדס 2 (יותר מעשרה מיליון בתוך ימים ספורים), אך מסקרן יהיה לגלות בעוד כמה שבועות כמה מהם המשיכו לשחק מרגע שהבינו מה תהיה העלות האמיתית של החוויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully