וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד הממים המצחיקים של השנה: הגולשים נכנסו חזק בשער של מגזין טיים

אילן גלר

9.8.2015 / 9:21

פאלמר לאקי, מייסד "אוקולוס ריפט", כבר הרוויח כנראה את מקומו בפנתאון הטכנולוגי אבל כעת הוא גם הפך למם משעשע במיוחד תודות לסחיות נטולת הגבולות של מגזין טיים האמריקני

השער של מגזין טיים. TIME, צילום מסך
השער של מגזין טיים./צילום מסך, TIME

המגזין האמריקני טיים החליט להקדיש את שער הגיליון האחרון שלו לתופעת "המציאות המדומה", שחזרה לאופנה בזכות טכנולוגיה אותה פיתחה חברת אוקולוס ריפט (כיום חלק מפייסבוק). לצורך כך, צולם מייסד החברה, פאלמר לאקי, נהנה מביצועי קסדת המציאות המדומה אותה המציאו אנשיו, על רקע צרוב מזעזע בפוטושופ, אבל כמיטב המסורת - בטיים נזכרו לעדכן אחרונים על התופעה ועשו זאת עם הצילום הכי סחי שאפשר היה לחשוב עליו.

הצילום הזה כל כך מוזר ומגוחך עד שאומת האינטרנט לא הייתה מסוגלת לעבור עליו בשתיקה. בשעות שחלפו מאז פרסום השער, הפך הצילום למם אינטרנטי קורע. תחילה הופרדה תמונתו של פאלמר מהרקע עליו צולם, ואחר כך שולבה במאות סיטואציות שונות ומשונות: מחובק עם ליאונרדו דיקפריו על סיפון הטיטניק, רוכב על סוס עם נשיא רוסיה פוטין, רוקד בקליפ גנגם סטייל, בסצינה מפורסמת מתוך הסרט "ספרות זולה", נוגע באצבעו של אלוהים בתקרת הקפלה הסיסטינית ועוד.

במגזין טיים, נציין, החליטו לקחת את המם הזה ברוח טובה, ופרסמו בעצמם רשימה של היצירות המוצלחות ביותר לטעמם. אולי בעוד כמה שנים, כשכולנו כבר נהיה מחוברים לעולם הווירטואלי ולא נזכור בכלל את המציאות "האמיתית", לפחות נוכל לפעמים להציץ בגוגל ולהיזכר בתגובות הראשוניות האלו למהפכה הטכנולוגית הגדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully