וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותר ברקע של סלפי - 11 חודשים אחרי שחטף מכה בראש ונעלם

אילן גלר

9.8.2015 / 9:29

החיפוש אחר ג'ון אנדרסון נמשך, אך נראה שכמעט שנה אחרי שנעלם והותיר אחריו את כל רכושו בדירה, כולל הטלפון והדרכון, התגלה רמז ראשון למקום הימצאו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
לפחות את הקבוצה שלו הוא לא שכח./מערכת וואלה, צילום מסך

ג'ון אנדרסון אדוארדס נפל ונפגע בראשו לפני כ-11 חודשים; מאז השף הסקוטי בן ה-31 נעלם והותיר בדירתו את בגדיו, הדרכון ומכשיר הטלפון שלו. ניסיונות בני משפחתו ומשטרת אנגליה לאתר אותו לא העלו אף שביב של מידע ונראה היה שבלעה אותו האדמה. אולם בשבוע שעבר הופיע לפתע סימן חיים אפשרי ברשת - צילום סלפי שהועלה על ידי אוהד קבוצת הכדורגל צ'לסי באצטדיון הבית שלה, הראה אוהד שקוע במשחק ברקע, ובמקרה היה זה ג'ון.

אמו הבחינה בדמותו של בנה ברקע התמונה. "הלב שלי החסיר פעימה ונשארתי ערה במשך חצי מהלילה", תיארה האם את הרגע בו ראתה את הסלפי המרגש. "אנחנו מחפשים אותו כבר כמעט שנה, אפילו אם נוכל למצוא מידע לפיו האדם המצולם איננו ג'ון, נוכל להמשיך הלאה בחיפושים - אבל אם זה לא הוא, זה פשוט הכפיל המושלם שלו".

עם צילום הסלפי הזה פנו בני המשפחה למועדון המעריצים של צ'לסי, בתקווה כי אחד מאלפי האוהדים שהגיעו למשחק נתקלו בשף האבוד ויוכלו לספק מידע נוסף אודות מעשיו ומיקומו האפשרי. גם במשטרה לא ממהרים לזלזל בחשיבות הרמז, ובודקים האם אכן ניתן לעלות על עקבותיו של ג'ון.

עדכון: אתמול פנתה אחותו של האיש שצולם לכאורה במשחק לאמו של אדוארדס ואמרה לה לאכזבתה שלא בנה מופיע בצילום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אמו הבחינה בפרצופו אחרי כמעט שנה של חיפושים./מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סלפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully