וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורש של סגוואי: משטח ממונע מדליק בגודל של לפטופ

אילן גלר

9.8.2015 / 9:53

עם מחיר משתלם, עיצוב מינימליסטי וקומפקטי ושימושיות רבה במיוחד, הסטודנט היפני קונאיקו סאיטו מקווה שהמשטח הממונע שלו יצליח איפה שהסגוואי נכשל

יוטיוב

זוכרים איך לפני כמעט 15 שנה הבטיחו לנו ממציאי הסגוואי שבקרוב נוכל להתנייד בקלות ממקום למקום ברחבי העיר? בסופו של דבר ההמצאה שלהם לא ממש שינתה את העולם (והממציא נפל מצוק ונהרג בזמן רכיבה) אבל היא שינתה את היחס כלפי כלי רכב אישיים.

כעת, סטודנט יפני בשם קונאיקו סאיטו מציג חזון לכלי חדש שלדעתו יצליח היכן שהסגווי נכשל, בזכות מחיר הרבה יותר נמוך בעת ההשקה - ושימושיות רבה יותר. כלי התחבורה האישי של סאיטו, המכונה "WalkCar", הוא מעין משטח ממונע, עשוי אלומניום ושוקל בין 2 ל-3 קילוגרמים (תלוי בגרסה). גודלו ומשקלו מאפשרים את אחסונו המהיר בתיק כשהוא אינו בשימוש ומיד עם שליפתו מהתיק הוא מוכן לפעולה.

השימוש במתקן בעל ארבעת הגלגלים הקטנים פשוט במיוחד - ברגע שנעמדים על הלוח הוא מתחיל לנוע קדימה, אם מפנים את הגוף מעט לצדדים הוא פונה וכשמורידים רגל אחת מגיעים תו רגע לעצירה מוחלטת.

למרות שהוא קל משקל וקומפקטי למדי, מסוגל ה-WalkCar לנוע במהירות של 10 קמ"ש כשעומד עליו אדם במשקל של עד 120 קילוגרמים. נשמע לכם מדליק? סאיטו מתכוון לממן את פיתוח ההמצאה באמצעות קמפיין קיקסטרטר שיפתח בסתיו הקרוב, ומאמין כי יוכל למכור את כלי התחבורה הייחודי שלו במחיר של החל מ-800 דולרים ליחידה.

  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'טים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully