וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלמו כל הצעירים המגניבים? מדריך סנאפצ'ט למתחילים

9.8.2015 / 11:25

בשקט, בלי שאף אחד ישים לב, מותר גם לכם להצטרף לאפליקציה הכי חמה כרגע בעולם. אם גם אתם רוצים ליהנות במסיבה אבל מתפדחים לשאול איך לעשות את זה, קבלו את הוראות ההפעלה ראשוניות

יוטיוב

בעולם הרשתות החברתיות כיום, פייסבוק זה המקום הכי סחי להיות בו. בארץ עוד לא כולם גילו את זה עדיין אבל מבין כל הרשתות החברתיות שניסו לכבוש את הסמארטפונים של הצעירים, בשנים האחרונות, אחת עשתה את זה בגדול - סנאפצ'ט.

עצם העובדה שאתם קוראים עליה עכשיו כבר מוריד לה נקודות מגניבות, אבל זה דרכו של העולם המקוון - היא תגדל מהיפי מדליק ליאפי מפונפן לקשיש נרגן ותיקבר בחלקת גדולי הרשת בבית העלמין של האינטרנט בעוד כמה שנים. אבל עכשיו זה הדבר הכי מגניב שיש, אפילו יותר מאינסטגרם, שזה היה הדבר הכי מגניב עד לא מזמן.

כדי להקל עליכם להבין את העולם החדש, קבלו מדריך מפורט לשימוש הראשון באפליקציה, בתוספת צילומי מסך באדיבות אתר באזפיד.

סנאפצ'ט. ShutterStock
כמו כל אפליקציה מוצלחת, היא רוצה לדעת הכול עליכם./ShutterStock

אז מה יש לנו בסנאפצ'ט?

סנאפצ'ט (Snapchat) היא אפליקציה לשיתוף תמונות וקטעי וידאו, המאפשרת להוסיף טקסט, סטיקרים וציורים ביד חופשית. מעלה התוכן קובע כמה זמן כל פריט מדיה יהיה זמין לצפייה ולאחר פרק זמן משתנה ההודעה נעלמת גם משרתי החברה.

כמו במקרה של ווטסאפ, גם סנאפצ'ט עשתה את המעבר משירות הודעות מידיות לרשת חברתית בזכות פעילות הגולשים בקבוצות. העיקרון מאחורי האפליקציה פשוט - הצעירים שגדלו על הארכיון של פייסבוק וגוגל, והעובדה שכל פוסט וציוץ נשמרים ברשת לנצח רוצים זמניות; הם רוצים את הארעי ובעיקר את הביטחון שהתמונות החושפניות שלהם ייעלמו אחרי כמה שניות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

איך מתחילים?

אחרי הורדת האפליקציה תתבקשו לאשר גישה מלאה להמון פיצ'רים בטלפון (רשימות חברים, מספר טלפון ועוד פרטים מזהים שגם הפעם יסייעו לכם להגיד שלום לפרטיות).

עמוד הנחיתה הוא מסך הסלפי (מה שאומר הרבה על מהות האפליקציה). בחלקו העליון של המסך תמצאו שלושה לחצנים: השמאלי להפעלת וביטול הפלאש במצלמה, הימני לשינוי המצלמה (קדמית או אחורית). הכפתור האמצעי עם לוגו הרוח של האפליקציה יביא אתכם למסך ההגדרות.

במסך ההגדרות תוכלו להוסיף אנשי קשר, לצפות בתמונת הפרופיל שלכם (וגם לעדכן אותה) ולראות אילו אנשי קשר חדשים הוסיפו אתכם. בצד ימין למעלה תמצאו את לוגו גלגל השיניים המציע אפשרויות נוספות כמו פרטי הפרופיל המלאים שלכם, הגדרות פרטיות ואבטחה, ארגון נוטיפיקציות ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך הנחיתה - סלפי./מערכת וואלה!, צילום מסך

הסנאפ הראשון שלי

בחלקו התחתון של מסך הבית יש גם שלושה לחצנים. הכפתור העגול הגדול באמצע משמש לצילום: לחיצה מהירה תנפיק תמונה, לחיצה ארוכה - סרטון. הכפתור בצד שמאל למטה יוביל אתכם לעמוד הנוטיפיקציות (הודעות מערכת) והכפתור הימני התחתון ייקח אתכם לאזור המעניין באפליקציה - הסיפורים.

אחרי צילום הסלפי הראשון שלכם יופיעו על המסך לחצנים חדשים: האיקס בפינה השמאלית העליונה לביטול הצילום, ה-T להוספת כיתוב והעיפרון להוספת ציור.
בחלק התחתון תמצאו מימין את לחצן הטיימר, באמצעותו תקבעו תוך כמה שניות הסנאפ שלכם יהיה זמין לצפייה רציפה (לא אחרי כמה זמן הוא יוסר מהשרת). לידו לחצן הורדת הסנאפ לסמארטפון ובאמצע כפתור ההוספה לסיפור. סיפור הוא רצף סנאפים שאתם מפרסמים, הניתנים לצפייה על ידי חבריכם. הלחצן הימני ביותר יאפשר לכם לשלוח את הסנאפ לחבר ברשימת התפוצה.

אחרי ששלחתם סנאפ לחבר או חברה, תגיעו למסך היחיד שבראשו כתוב Snapchat. שם תוכלו לראות מי מהחברים ראה את הסנאפים שלכם ומי עדיין לא. אפשר לראות את הסנאפים האלה רק פעם אחת - קובייה ריקה משמעותה שהנמען כבר צפה בסנאפ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתם קובעים כמה שניות כל סנאפ יהיה באוויר./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי ראה ומי לא ראה את הסנאפ?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסיפורים

אזור הסיפורים מכיל מותגים המקדמים את עסקיהם באמצעות האפליקציה וסיפורים שפרסמו חבריכם. לחיצה עליהם תציג את רצף הסנאפים שהם עמלו עליהם קשה כל כך וייעלמו בקרוב. ברגע שאתם לוחצים על אחד הסיפורים, ניתן לדפדף ביניהם במשיכה של האצבע שמאלה על המסך, או למטה אם רוצים לצפות ברצף הספציפי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האזור הדינמי והמסחרי באפליקציה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סנאפצ'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully