וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות: מה תחשוף אפל באירוע ההשקה בעוד חודש?

9.8.2015 / 13:19

לפי השמועות, בתאריך 9.9 תציג אפל את האייפון 6S ו-6S פלוס, יחד עם שירות הטלוויזיה החדש שיתחרה בנטפליקס ועוד כמה הכרזות על שדרוגים

WWDC15 כנס המפתחים של אפל. אתר הכנס,
אולי הפעם אפל לא תאכזב. טים קוק בכנס המפתחים WWDC15/אתר הכנס

מתכוננים לחגי תשרי? אל תשכחו גם את אירוע ההשקה המרכזי של אפל, בו נחשפים באופן מסורתי דגמי האייפון העתידיים ושאר החידושים המלהיבים (יותר או פחות). האירוע צפוי להתקיים בחודש הבא, קצת לפני ראש השנה ולמרות שעוד לא נחשף התאריך הרשמי, מקורות המקורבים לחברה מסרו לאתר באזפיד שהאירוע ייערך ככל הנראה בתאריך 9 בספטמבר - אותו המועד בו נערך האירוע בשנה שעברה.

באירוע הקרוב צפויים להיחשף, בין היתר, גם האייפונים החדשים שיגיעו עם iOS 9 מובנה ועם המעבדים החדישים של אפל. מכשירי האייפון צפויים לעבור כמה שדורגים מהותיים, והחברה תודיע ככל הנראה רשמית על דגמי 6S ו-6S פלוס, כשלפי תחזיות ושמועות המכשירים ייכללו מצלמות איכותיות יותר, לצד מעבר למסכי Force Touch רגישים במיוחד ללחיצות ומגע.

שדרוג אפשרי נוסף הוא מעבר לרכיב WiFi חדש וחסכוני בצריכת אנרגיה, שיזלול הרבה פחות מהסוללה מקודמו בתפקיד. חובבי האייפד צפויים לבשורות גם כן, אך ככל הנראה כאלו שידביקו את הפער לאותם שדרוגים ברכיבי האייפון, עם אפשרות קלושה להודעה על גרסת Pro מוגדלת, לפי הערכות.

לצד שירות המוזיקה החדש שלה, כבר לפני חצי שנה נודע כי ייתכן ותודיע אפל באירוע ההשקה הקבוע בעונת הסתיו על שירות טלוויזיה בסטרימינג, בדומה לשירותים כמו הולו ונטפליקס, שיציע חבילות תוכן אטרקטיביות במחירים תחרותיים.

את התוכן הזה ניתן יהיה לצרוך באמצעות היורש הצפוי לאפל TV, שאמור היה להיחשף בכנס WWDC לפני כחודשיים. כעת מעריכים שאפל תציג מוצר חדש בקונספט אחר לחלוטין מקודמו, עם מעבד עוצמתי, יותר מקום אחסון, מערכת הפעלה משופרת ותמיכה בסירי. מה מכל זה יתברר כאמת? עד ראש השנה נדע, בינתיים היכונו לקצת תפוח בדבש.

אייפון. ShutterStock
יהיו שדרוגים שאפל שמרה בסוד?/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully