וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב השנה: בנה נדנדה וירטואלית כדי לשחק עם בנו המרוחק

10.8.2015 / 6:12

יותר מ-1,100 קילומטרים מפרידים בין ליו הסיני בן השלושים לבנו בן השמונה חודשים. הוא ראה אותו פיזית רק שלוש פעמים מאז נולד, אבל זה לא אומר שהשניים לא משחקים יחד ורואים זה את זה מדי יום

צילום מסך

קרוב רחוק: בהרבה בתים ברחבי העולם אפשר למצוא חולצות, ספלים, מדליות או פרסים עם הכיתוב "אבא מספר 1" או "האבא הטוב בעולם". למרות שסטטיסטית זה בלתי אפשרי, אין ספק שאב אחד זכאי למדליה סמלית שכזו, לכל הפחות.

ליו הייבין הסיני מצא דרך מקורית לצמצם את המרחק בינו ובין בנו בן השמונה החודשים המתגורר עם אמו במרחק רב, בשל אילוצי פרנסה. ליו בן ה-30 החליט לבנות עבור בנו את "הנדנדה הארוכה בעולם", עליה יוכלו הוא ובנו התינוק להתנדנד בו-זמנית, כל אחד מהפינה שלו על מפת סין. נדנדה פיזית שכזו הייתה מהווה אתגר בלתי סביר, כמובן, ובדיוק כאן נכנסת לתמונה הטכנולוגיה הייחודית בה השתמש האב כדי להשקיט קצת את געגועיו.

בפועל, מדובר בשתי נדנדות זהות המצוידות בחיישני תנועה, המגיבים לאותות אלחוטיים המועברים באמצעות האינטרנט, כך ששני חלקי הנדנדה יגיבו באופן מושלם כשני חצאים של נדנדה אחת, עם מסכי HD משני הצדדים לאינטראקציה מלאה.

הפתרון היצירתי מגשר ביעילות גבוהה יחסית על פער של יותר מ-1,100 קילומטרים בין הערים שיאמן וטנגזו, ומקורו בזיכרונות הילדות של האב, שנהג להתנדנד עם אביו על נדנדה בעצמו מדי יום. "אני תמיד עסוק בעבודה", סיפר ליו בראיון. "חזרתי הביתה רק שלוש פעמים מאז שבני נולד לפני שמונה חודשים. אני רוצה להשאיר לו זיכרונות ילדות טובים, בתקווה, כשיגדל הוא יזכור שאביו ניסה לשמח אותו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully