וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניתוק בכפייה: הצצה למכון גמילה מאינטרנט בסין

10.8.2015 / 6:05

עיתון הדיילי מייל הבריטי זכה להצצה מרתקת לתוך אחד מ-400 מתקני הגמילה הסיניים לנוער המכור לגלישה ברשת. מדי שנה מבלים מיליוני בני נוער, המוגדרים מכורים, שישה חודשים מחייהם במבנה מדכא, תחת משטר חצי-צבאי

מערכת וואלה!

למרות שהם קיימים עוד משנת 2003, לפי הדיווחים, השבוע הורשה לראשונה גוף תקשורת מערבי להיכנס לאחד ממכוני הגמילה מהאינטרנט בסין. כתב הדיילי מייל הבריטי שוטט בקומפלקס המבנים המדכא, שמזכיר מאוד כלא, בו נמצאים נערים ונערות עד גיל 21 תחת משטר קפדני חצי-צבאי.

הם לבושים במדים ונאסרת עליהם כל תקשורת עם העולם החיצוני. לאורך חצי שנה, מדי יום עוברים הצעירים והצעירות טיפולי גמילה פסיכולוגיים ואימוני כושר אינטנסיביים. לפי נתוני השלטונות בסין, כ-87 אחוזים מהמטופלים נגמלים לחלוטין בסוף התהליך, אם מותר להטיל ספק בסטטיסטיקה, בעיקר מפני שבאותם מרכזים גם מבוצעים טיפולי המרה לנוער גאה.

בסין פועלים כ-400 מכונים כאלה, המטפלים במיליוני בני נוער. על כל בת שמאושפזת, מאושפזים עשרה בנים ורוב הכלואים במתקני הגמילה הובאו לשם בכוח על ידי הוריהם; חלקם אפילו סוממו והובאו לשם באזיקים.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully