וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקייס שאמור להגן על הזרע מקרינה סלולרית

אילן גלר

11.8.2015 / 6:47

לטענת מפתחי המוצר, 85 אחוזים מהקרינה נחסמת בעת שימוש במארז אבל הם רק שכחו להביא הוכחה כלשהי שסמארטפונים מסכנים את איכות הזרע. לטענתם הקרינה פוגעת בניידות הזרע, באיכותו ואף בכמות הטסטוסטרון שאתם מייצרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד מוצר הניזון מהיסטריה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכון להיום, אין אפילו מחקר מדעי אחד המעיד באופן חד-משמעי כי קיימת סכנה כלשהי לגברים הנושאים את מכשיר הסמארטפון שלהם בכיס לצד איבריהם הרגישים. זה כמובן לא מפריע ליזמים זריזים לנצל את החשש בציבור מפני קרינה, שעשויה לפגוע באיכות הזרע, וכך מגיע לשוק מוצר כמו ה-WaveWall - קייס למכשירי סמארטפון שנועד להגן על האשכים, ועל תוכנם הרגיש, מפגיעה מצערת בצנרת.

ה-WaveWall עשוי, לטענת מפתחיו, מחומרים הבולמים עד 85 אחוזים מהקרינה הנפלטת ממכשיר הסמארטפון, בעת שהוא מונח בכיס. הסינון הזה פועל רק אם מניחים את המכשיר בכיוון הנכון בתוך הכיס - משום מה, צדו האחד של הקייס מסנן קרינה, בעוד שהשני לא עושה דבר. פרט למעלותיו הבריאותיות, הוא גם מגן על מכשיר הסמארטפון עצמו מנפילות ושריטות כמו כל מארז הגנה אחר.

מחירו של המוצר עומד על כ-25 ליש"ט, כולל משלוח לכל מקום בעולם (ובמחיר זה הוא יהיה פטור ממכס ומע"מ אם תזמינו אותו לישראל). כבר ראינו מחירים גבוהים בהרבה למוצרים המבטיחים לשמור על בריאותכם מסכנות הטכנולוגיה, אם כי נציין שוב כי בניגוד לטענות היצרן, אין שום קונצנזוס מדעי המעיד על סכנה כלשהי בשימוש יום-יומי במכשיר הסמארטפון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שימו לב שאתם מכניסים אותו לכיס בכיוון הנכון./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילוסטרציה פשוטה למדי. המדע מאחורי המוצר קצת יותר מסתורי./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully