וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעכשיו קל יותר לשתף תמונות בפייסבוק

אילן גלר

12.8.2015 / 6:22

כמו באפליקצית המסנג'ר של הרשת החברתית, כעת גם בשיחות המתנהלות באתר ניתן לשתף תמונה שקיבלתם עם אנשים נוספים מבלי להוריד אותה למחשב

פייסבוק. ShutterStock
האתר מיישר קו עם האפליקציה./ShutterStock

פייסבוק מעודדת אתכם לשתף כמה שיותר תמונות, ועם כמה שיותר חברים; וכדי לעודד אתכם לעשות את זה, השיקה הרשת החברתית פיצ'ר חדש למסנג'ר שלה: כעת ניתן להעביר הלאה (Forward) כל תמונה הנשלחת אליכם לעד 20 חברים שונים, מבלי שתצטרכו לשמור אותה קודם על המחשב שלכם.

הפיצ'ר החדש פועל בצורה פשוטה למדי: עם קבלת תמונה דרך הודעה מחבר, תוכלו להקליק עליה והאפשרות לשתף אותה תופיע לצד האפשרויות לשמור את התמונה או להגדיל אותה למסך מלא. הקליקו על אפשרות זו, ועל המסך יופיעו שמותיהם של עשרים חברים. פייסבוק תבחר עבורכם באופן אוטומטי רשימת חברים שלדעתה יתעניינו בתמונה הזו (הבחירה האוטומטית עשויה להיראות אקראית למדי), אולם באפשרותכם לסמן בעצמכם עד 20 חברים אחרים.

זה הכל - קליק אחד, וכל החברים שסימנתם יקבלו מכם הודעה חדשה המכילה את התמונה. אפליקציית המסנג'ר של פייסבוק למובייל מאפשרת שיתוף כזה כבר מזה חודשים, בדומה לווטסאפ, אך כעת אתר האינטרנט מיישר קו. כרגיל, השקת התכונה החדשה נעשית באופן מדורג ולא לכל המשתמשים בבת-אחת, כך שייתכן שיחלפו כמה ימים עד שתראו אותה מופיעה בחשבונכם.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully