וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה שהרגיזה את הגולשים: עמידת ידיים באנדרטת השואה בברלין

12.8.2015 / 7:31

דייב דריסקל, חובב עמידות הידיים הפופולרי, מפיץ את בשורת הקרוס-פיט ברחבי העולם וברשת. מבלי לדעת איפה הוא נמצא, הוא חשב שיהיה מגניב להצטלם גם על הבלוקים השחורים בבירת גרמניה - הגולשים כבר דאגו להסביר לו מה המבנה הזה

עמידת ידיים באנדרטת השואה. אינסטגרם, צילום מסך
הבין מהר למה הגולשים נעלבו./צילום מסך, אינסטגרם

עמידת הידיים שנשמעה מסביב לעולם: דייב דריסקל הוא אתלט המתמחה בקרוס-פיט ומפיץ את בשורת הענף בעולם, וגם לכ-70 אלף עוקביו באינסטגרם. כוכב המדיה החברתית, המתהדר בזקן היפסטרי וגוף מרשים ומקועקע, הצליח להסתכסך זמנית עם לא-מעט ממעריציו ועם הרשת בכלל, אחרי שהעלה ביום שני האחרון תמונות של עצמו בתנוחת עמידת ידיים - באתר הנצחה לזכר קורבנות השואה בברלין, לא פחות.

לצד התמונה, שהוסרה בזריזות לאחר לא מעט לייקים ומבול תגובות זועמות, כתב דריסקל: "שלום ברלין, גרמניה. המתנה של 15 שעות. עוברים בין האתרים, שותים בירה, אוכלים בראטוורסט". על העובדה שהוא נראה בתמונה המצורפת עושה פוזות מעל מה שאמור לדמות שורות של קורבנות, לא היה לו מה להגיד. אבל לאינטרנט כמובן שהיה.

התמונה עוררה מבול של תגובות נגד, שתקפו את חוסר הרגישות והבורות שלו במקרה הטוב, או האדישות והבוז במקרה הרע. מגיב אחד כתב לדריסקל: "אתה תרצה לעשות אחורה-פנה ממש מהר הפעם אחי. אני אוהב כל מה שאתה עושה, אבל הפעם זה ממש לא מגניב". אחר כתב: "זו התאבדות במדיה חברתית", בזמן שמגיבים אחרים ניסו לצנן את האווירה ולהסביר שמדובר כנראה בטעות, תוך תזכורת לכך שתיירים רבים מצטלמים במקום, גם אם לא בעמידת ידיים.

האתלט, המתגורר בין מסעותיו בעולם בבאלי (אינדונזיה), מיהר למחוק כאמור את התמונה ובהמשך שחרר התנצלות בהודעה ששלח לאתר Gawker. "אני רוצה להתנצל על כל פגיעה שנגרמה בעקבות התמונה האחרונה שהעליתי היום", כתב, "הייתה לי עצירה זריזה בברלין עם חבר טוב והסתובבנו בכל העיר, צופים ונהנים מכל היופי שיש לה להציע. צעדנו ליד פארק הזיכרון הזה בלי לדעת מה הוא", הוא הסביר, "אנשים צעדו על העמודים, ילדים התרוצצו מסביב, אנשים ישבו עליהם... באמת לא ידעתי מה משמעות המבנה". לזכותו יאמר שהוא באמת אוהב לעשות עמידות ידיים, כפי שחשבון האינסטגרם שלו מוכיח.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully