וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לפתוח קבצי זיפ מכווצים בסמארפון? מדריך קצר

12.8.2015 / 6:17

קבצי ארכיון היו פופולריים הרבה לפני שהטלפונים החכמים הגיחו לאוויר העולם, אבל בעוד הפופולריות של קבצי zip ו-rar נותרה גבוהה, סמארטפונים בני דורנו לא מצליחים להתמודד איתם ביעילות. קבלו כמה אפליקציות שיפתרו את הבעיה

זיפ בסמארטפון. Shutterstock, עיבוד תמונה
הקבצים האלה עדיין פופולריים בעיקר באתרי הורדות./עיבוד תמונה, Shutterstock

פורמט כיווץ הקבצים זיפ (*.zip) הפך לפופולרי הרבה לפני שכל הטכנולוגיות להפצת קבצים, שאנו מכירים היום, הגיחו לעולם. לפני אתרי שליחת הקבצים הגדולים כמו Wetransfer, היינו מכווצים את התיקיות שלנו לקובץ אחד קומפקטי, אבל זה לא אומר שהפורמט הזה ותואמיו לא מצויים בשימוש תדיר.

הפורמט, שהומצא כבר ב-1989 על ידי פיל כץ, הפך למעין סטנדרט של התעשייה אך למרות שכיחותו של הפורמט, ושל אחיו הקטן ה-Rar, ושליטתו בעולם ההורדות ברשת מערכות ההפעלה של סמארטפונים בני ימינו לא תמיד מתמודדות היטב עם קבצי זיפ. לצורך כך ריכזנו עבורכם כמה המלצות לאפליקציות שימושיות לאייפון ואנדרואיד מאתר FieldGuide.

אותה WinZip בשינוי אדרת, תתפלאו אולי לגלות, זמינה גם היום להורדה - למחשב, כמובן, אבל גם לאייפון ולאנדרואיד. אפליקציות נוספות מציעות ממשקים בסגנון אחר ואפשרויות שונות, ובהן iZip הפופולרית או AndroZip מבית חברת האבטחה AVG , בין שלל האפשרויות הקיימות באפסטור וגוגל פליי בחיפוש אחר שם הפורמט אותו תרצו לפצח.

לאחר התקנת האפליקציה הנבחרת, בכל פעם שתנסו לפתוח קובץ מכווץ בזיפ (ויתר הפורמטים המכווצים הנתמכים, כולל Rar ורבים אחרים) הוא ייפתח באמצעותה. לאחר מכן תוכלו לנווט בין הקבצים והתיקיות ולבחור מה מהן להעביר למיקום שתבחרו במכשיר הנייד שלכם.

שימו לב שהאפליקציות הללו חינמיות אך כוללות פרסומות, אותן ניתן כמובן להסיר בתשלום, כמו שניתן לשדרג לחיבור לשירותי ענן כמו Dropbox ו-Google Drive בחלק מהמקרים, ועוד פיצ'רים למשתמשים כבדים. עם זאת, לשימוש בסיסי מזדמן אין צורך ממשי בכך, וגרסאות חינמיות בהחלט יספקו את הסחורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully