וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד חדש ומרהיב: סלפי נעליים בשחקים

אילן גלר

13.8.2015 / 6:46

יש לא מעט חברות המציעות סיורי מסוק מעל ניו יורק, אבל נראה שרק אחת תפתח לכם את הדלת באוויר ותיתן לכם לשבת עם הרגליים בחוץ כדי שתוכלו להצטלם

סלפי. ShutterStock
סלפי רגיל זה כבר פאסה./ShutterStock

אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות בניו-יורק היא סיורי בשמי התפוח הגדול במסוק, במהלכו ניתן להשקיף על כל המבנים, הפארקים והאזורים המפורסמים של העיר. הבעיה היא שמאות חברות שונות מתחרות זו בזו על סיורים כאלה וקשה מאוד להתבלט.

חברת אחת בשם FlyNYON מצאה כנראה את הדרך, והתלבשה על טרנד פופולרי על גבול המאוס - הסלפי. החברה קוראת לשירות שהיא מספקת "סלפי נעליים" (Shoe Selfie), שהפך להיט עצום וכעת היא בקושי רב מצליחה לעמוד בדרישה.

סלפי נעליים הוא למעשה צילום מהאוויר בגובה רב על רקע ניו-יורק, כשדלת המסוק פתוחה לרווחה ורגלי המצולמים תלויות באוויר מעל הנוף. זה נראה מפחיד - וכנראה באמת לא מומלץ כלל לסובלים מפחד גבהים - אך בחברה מתחייבים כי הנוסעים רתומים בכל עת באופן בטיחותי למסוק ואין שום אפשרות (כלומר, הסבירות נמוכה) שייפלו למטה, גם בעת צילום הסלפי המדהים בחייהם.

הסיור האווירי כולו נמשך כ-20 עד 30 דקות, וכולל את כל האטרקציות והמיקומים שתבחרו לכלול בו בתיאום מראש עם הטייס. המחיר? כ-300 דולרים, לא יקר יותר באופן משמעותי מטיסות אחרות בשמי ניו-יורק, ובהחלט אפשרות מעניינת ליחידים וזוגות המגיעים לביקור בעיר ומעוניינים בתמונה שתצבור מאות ואלפי לייקים בפייסבוק ובאינסטגרם.

  • עוד באותו נושא:
  • סלפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully