וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולש האנונימי הזה כנראה עומד להתעשר בזכות ההכרזה של גוגל

אילן גלר

13.8.2015 / 7:51

השם החדש שבחרה לעצמה גוגל כבר תפוס כמעט בכל פלטפורמה אפשרית. למרות שאת Alphabet.com יהיה קשה לה לקנות מ-BMW, פרופיל הטוויטר הנושא את השם הזה שייך לגולש אנונימי עם שם משפחה מסובך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפילו אובמה החל לעקוב אחריו בטעות./מערכת וואלה!, צילום מסך

לפעמים העושר (והאושר) מגיעים ממקור בלתי צפוי לחלוטין. קחו לדוגמה את כריס אנדריקנייאץ', תושב קליבלנד, שנרשם לרשת החברתית טוויטר בשנת 2007. מאחר ושם משפחתו מסובך וקשה להגיה, החליט להירשם תחת הכינוי שאותו קיבל במהלך ימיו באוניברסיטה - אלפבית (Alphabet).

בצד השני של ארה"ב, שמונה שנים לאחר מכן, החליטה גוגל להכריז כי בכוונה לערוך שינוי מהותי במבנה העסקי שלה, ומייסדיה הקימו תאגיד-על חדש שיכיל תחתיו חברות שונות - בהן גוגל עצמה - כמחלקות נפרדות. שמה - אלפבית.

מן הסתם, אלפבית תהיה מעוניינת בחשבון טוויטר רשמי הנושא את שמה, וייתכן שאף תסכים לשלם לכריס סכום לא מבוטל על מנת שיעביר לה את השם. כבר במהלך השעות הראשונות לאחר ההכרזה, קיבל כריס אלפי בקשות חברות וקישורים מאתרים עסקיים, שטעו לחשוב כי הוא למעשה נציגה החדש של גוגל.

אגב כך, מתברר שגם כתובת האינטרנט Alphabet.com כבר תפוסה. לרוע מזלה של גוגל, בעליה הנוכחיים הם חברה לא קטנה כלל בשם BMW, יצרנית המכוניות הגרמנית, המפעילה תחת שם זה שירות לניהול ציי רכב ומימון רכישת מכוניות. סביר להניח ש-BMW לא תסכים לפנות את השם הזה גם תמורת סכום מכובד למדי - אולי האפשרות היחידה של גוגל במקרה זה תהיה פשוט לקנות את החברה הגרמנית, מהלך שבכל מקרה יסתדר יפה עם מאמצי החברה בתחום הרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully