וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכישלון החינני של לוחם הטאקוונדו הצעיר כבש את הרשת. צפו

אילן גלר

12.8.2015 / 13:42

כמעט חמישה מיליון גולשים חייכו מול הסרטון הזה בארבעת הימים שחלפו מאז הוא הועלה לרשת. כנראה שקשה לעמוד בפני השילוב של אמנויות לחימה וילדים חמודים במיוחד

יוטיוב

לפעמים אנחנו נתקלים בסרטוני וידאו שהופכים ויראליים בניגוד לכל היגיון. אבל הסרטון הזה הוא בהחלט לא כזה - מדובר באחד הדברים החמודים ביותר שיצא לנו לראות לאחרונה, ולא רק לנו. כמעט 5 מיליון גולשים צפו בלוחם הטאקוונדו הצעיר בארבעת הימים מאז פורסם הסרטון.

הילד בסרטון עורך את מבחן המעבר בקורס אומנויות הלחימה שלו, בסופו יזכה לחגורה לבנה ותואר לוחם טאקוונדו מקצועי. הבעיה היא שאחד השלבים במבחן כולל שבירת קרש מסורתית, ומתברר שזה אתגר לא פשוט בכלל.

הצעיר הנחוש מנסה כל דבר - הוא קופץ, בועט ורוקע ברגליו. אבל הקרש מסרב להישבר! למעשה, לא נראה שמדובר בקרש עבה במיוחד, ואפילו יש פס שאמור לסייע לקרש להישבר בדיוק באמצע, אך הילד הזה פשוט חמוד מדי ולא מסוגל להפגין את מידת האלימות הדרושה בכדי לשבור אותו.

בסופו של דבר, המשימה מושלמת בהצלחה בזכות ההתעקשות של הילד והמדריך שלו. זהו מחזה מלהיב שמרגש מאוד את שאר הילדים בקבוצה, והמבוגרים שהגיעו לצפות. לאחר מכן זכה הלוחם הצעיר לא רק לחגורה רשמית אלא גם למחיאות כפיים נלהבות בסיום הטקס.

ילד טאקוונדו. צילום מסך
רק עוד קצת!/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully